Mida usaldada - soovitust või reklaami?
Me kõik tahame kogeda parimat! Osta parimaid kaupu, kasutada parimaid teenuseid, käia parimates kohtades! Tänavad on täis suuri ja ilusaid reklaamplakateid ning kõikjalt vaatavad vastu üleskutsed ja kampaaniad, kus igaüks väidab, et just tema toode või teenus on kõige parem. Kuid kas me saame langetada otsuse ainult reklaami põhjal?
Loe edasi: Mida usaldada - soovitust või reklaami?
Twitteris säutsuvad valdavalt naised
Twitteri eksperdid panid huvi pärast kokku pildi keskmisest Twitteri kasutajast.
Keskmine säutsuja on inglise keelt rääkiv 28-aastane naine, kes kasutab Apple iPhone telefoni ja kelle lemmikvärviks on lilla. Neil on komme jagada intiimseid detaile oma isiklikust elust, paljastada seikasid pereelust ja jagada edasi moegurude säutse.
Loe edasi: Twitteris säutsuvad valdavalt naised
Ökoloogiline mõistus, kes me oleme?
Meie maailmavaated, elukeskond ja looduse tasakaal on omavahel kõik sõltuvuses. Kõik see, millesse inimene usub, mõjutab tema eluteed. Mõned otsused võetakse oma suhtumiste ja väärtuste tõttu vastu päevi, nädalaid või isegi aastaid varem. Ökoloogiline mõistus on mõistlik mõistus, mis on inimese võime mängida ette oma mõeldavad käitumised kõigi nende tagajärgedega. Ehk siis ökoloogiline mõtlemine eeldab mõtlemist kaugemale kui seda on vaid homne päev.
Loe edasi: Ökoloogiline mõistus, kes me oleme?