Tublid, DSG on juba selge, hakkame omandama järgmiseid kolmetähelisi lühendeid
ok, olgu siis veel kord.
See, et mul paarikümne ringis neid autosid tallata on olnud EI TÄHENDA, et nendega midagi juhtunud oleks! Juhtunud on muid asju, kasutusrent otsa saanud, töökohta vahetanud, mõni oma auto on lihtsalt ära tüüdanud, pere vajadused on muutunud, veovajadused (haagise vedamise võimekus mh) on kasvanud jne. Ärge tehke ennatlikke järeldusi oma mätta otsast!
Ma pole autopede, auto on tarbeese, mitte "pereliige" ega ihaluseobjekt milles istudes orgasmi saada. Ma pole ka mingisugune "fänn", ei ühegi margi ega ühegi tehnilise lahenduse hullunud pooldaja. Ja kui me räägime nendest autodest, mis hetkel poest saada on, siis automaat on igati üle manuaalist. Ei ole mõtet jahuda 20 a vanusest 4 käigulisest libisevast ja umbes kanalitega hüdrokastist, mis on ammu ajalugu. Manuaali eelis tänase seisuga on odavam tootmine ja väiksem kaal, sellepärast enamus punn-autosid on manuaaliga. Normaalne inimese mõõtudele tehtud auto, millele on tehases kaasa pandud sõidukõlbulik mootor on enamjaolt isegi öiros juba standardis automaadiga. Mugavust, eriti linnavahel ja manööverdamisel ei anna võrreldagi.
"Vigu" tuleb otsida rooli ja tooli vahelt, mitte mingid insenerikarjad ei suuda ette näha ja valmis teha lollikindlat tehnikat, mida siis "tark ja osav" tarbija ei oska kasutada. Kahjuks tänapäeval tendents aina süveneb, et mõni ei tea sedagi mis kütusega tal auto liigub, rääkimata õigete sõiduvõtete kasutamisest erineva tehnika seljas ratsutades.
Ja lõpeks, küsimus on kas eelistad automaati või manuaali, mitte selles kui palju "vigu" ühel või teisel on.
Aga rohkem ma enam ei viitsi, eks. Nüüd vaielge ise edasi
PS tikutakus on käibel ütlus, et käigukast on nõrga mootori tunnus
Las poiss-sõbrad mõtestavad selle lahti.....