EEVA naistekas

• Registreeri

* kohustuslikud väljad

Blogid

Tere tulemast EEVA blogikeskkonda! Siin saad lugeda ja jälgida eevakate huvitavaid blogisid erinevatest valdkondadest. Blogide jälgimine on väga lihtne, kliki soovitud blogi juures lingile "Jälgi antud blogi" ja me saadame sulle alati kirja, kui blogisse uus postitus laekub. Kui soovid samuti EEVA blogikeskkonnas blogima hakata, siis võta meiega ühendust. Tule jälgima ja ka ise blogima!

Vaata kindlasti ka teisi suurepäraste blogide kataloogi, kuhu oleme sinu jaoks kokku kogunud lugemisväärt blogid.

• Esileht
    Esileht Kuvatakse kõik blogipostitused.
  • Blogid
    Blogid Kuvatakse kõik blogid.
  • Sildid
    Sildid Kuvatakse kõik sildid.
  • Blogijad
    Blogijad Kuvatakse kõik blogijad.

My grazy life

Postitas blogisse: Lilyac
  • Fondi suurus: Suurem Väiksem

Hey!:)

Nagu teada, olen ma selline tüüp kellele meeldib lihtsalt lampi otsuseid teha(järsku).

Pühapäeva õhtul see juhtuski, kus ma siis otsustasin et võiks ju vanaemale külla minna ja nii see läkski:)

Esmaspäeva hommikul tõusin ilusti kell 7.00 ülesse läksin lippasin pesust läbi ja sõitsin Kadrina, et sealt edasi minna Rakvere.Buss väljus Kadrinast 8.25 ja kohal oli 8.52.Järgmine buss millega ma vanaema poole sõitma hakkasin väljus Rakverest 10.35 ja kell 11.20 olin ma maal:)

Esimene asi mis nii super tunde tekitas oligi see, et ma pole vanaema juures umbes 2 aastat bussiga käinud, ning bussijaamast lihtsalt 2 kilomeetrit jala kõndinud mööda mõnusalt looklevat asfaltteed vanaema poole.See pole küll teab mis eriline asi, aga minu jaoks tähendas see väga palju, sest meelde tuli väga palju ilusaid ja armsaid mälestusi mis kõik kunagi sellel teel jalutamisega ja tee ääres asuvate pargi ja suurte põldude, ning korvpalli platsiga seotud oli.Õnneks oli ilmataat ka meie poolt(minu ja sugulase), ning väljas siras mõnus soe päike.Muidugi tekkis väga suur soov hüpata läbi pargist ja teha sealse suure rauast võllakiiguga üks väike hoog, aga see jäi seekord ära ehk mõni teinekord.Vanaema juurde jõudes viskasin ma lihtsalt oma nänni täis koti tuppa voodi peale, ning ise läksin jalutama vanaema mõnusalt suurde maasikaaeda.Maasikaaiast leidis maasikaid küll, aga see aasta on neid kahjuks tunduvalt vähem kui on olnud eelnevad aastad.Lõunasöögiks saime mannaputru koos maasikatoormoosiga ja õhtusöögiks saime ahjukartuleid...mmmmm nii head :)

Kahjuks pugesin ma üldiselt ruttu magama, sest päeva peale olin ma suutnud end siiski ära väsitada.

Täna(Teisipäev) põõnasin ma väga kaua, kuni kella poole üheteistkümneni ja hommikusöögiks olid meil pannkoogid koos moosiga.Kuna tegemist oli kiirreisiga siis kahjuks me midagi korda ei suutnudki saata aga kuna suvi on veel ees siis küllap me ükskord jõuame :)Kui kõhud olid täis söödud istusime me niisama ja rääkisime mis kõik toimunud on jms.Kahjuks see aeg läks kiiresti ja juba varsti me pidime hakkama bussi peale lippama, et jõuaks Rakvere ja sealt edaspidi koju.Nüüd ma siin siis istun ja mõlgutan mõtteid, et mida võiks korda saata või kuhu võiks lihtsalt sihi võtta ning minna.

Aga teile seniks päikest sinna :)!!!

Olen 18 aastat vana ja pärit Lääne-Virust. Armastan maiustusi, loodust, poodlemist ja niisama lebotamist. Ma ei hinda inimesi välimuse järgi. Võtan oma elu lihtsalt, kuid panen paika enda sihid :)

• Haldaja: Windway OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!