EEVA naistekas

• Registreeri

* kohustuslikud väljad

Blogid

Tere tulemast EEVA blogikeskkonda! Siin saad lugeda ja jälgida eevakate huvitavaid blogisid erinevatest valdkondadest. Blogide jälgimine on väga lihtne, kliki soovitud blogi juures lingile "Jälgi antud blogi" ja me saadame sulle alati kirja, kui blogisse uus postitus laekub. Kui soovid samuti EEVA blogikeskkonnas blogima hakata, siis võta meiega ühendust. Tule jälgima ja ka ise blogima!

Vaata kindlasti ka teisi suurepäraste blogide kataloogi, kuhu oleme sinu jaoks kokku kogunud lugemisväärt blogid.

• Esileht
    Esileht Kuvatakse kõik blogipostitused.
  • Blogid
    Blogid Kuvatakse kõik blogid.
  • Sildid
    Sildid Kuvatakse kõik sildid.
  • Blogijad
    Blogijad Kuvatakse kõik blogijad.

Osa 1 - Kreeta reis/Crete - Stalis

Postitas blogisse: Costany's Sparkles
  • Fondi suurus: Suurem Väiksem

Esimest osa reisi postitusest (kust piletid ostsime, hind, ootused,  kus, mis) leiab siit : LINK

Ausalt öeldes on mul Kreeta reisist niiiiii palju ägedat materjali, et ma ei teagi kust kohast pihta hakata. Mõtlesin, et kõige lihtsam oleks see kõik osade kaupa ära jaotada.. Mitte päris päevade kaupa vaid üsna nii kuidas juhtub. Meil läks selles mõttes hästi, et kuna meie lend väljus kella kolme ajal päeval, siis peale 4 tunnist lendu ja pisikest bussisõitu olime kella kaheksa paiku õhtul hotellis. Saimegi natukene ringi jalutada ja siis ennast mõnusalt välja magada. Me tõesti magasime terve nädala vältel umbes 10 tundi päevas. Ohhhhh kui mõnus!

Teisel päeval lösutasime hommikul natukene basseinis ja siis läksime juba ringi uudistama. Me ei ole just kõige paremad peesitajad ja eelistame pigem ümbrusega tutvuda. Käisime restoranis söömas ja jalutasime mööda randa ning promenaadi. Muide, mainin siinkohal ära, et hotellis (Cactus Royal Beach hotell 5*) oli USKUMATULT hea toit! Tõesti VAU! Ma ei ole iialgi vist all inclusive pakettides sellist valikut näinud. Veel enam, et üheski teises restoranis me vist nii head toitu ei saanudki kui oma hotellis. Kiidan, kiidan, kiidan!

Video esimene osa on rohkem selline sissejuhatav ja niisama edvistav. Järgevatel päevadel käisime juba ekskursioonidel, tutvusime inimestega ja tegime üldse palju põnevat. Ma juba ei jõua ära oodata, et ka need videod valmis monteerida.

Eks see põhiline promenaad on ikka täpselt samasugune nagu mujal. Super market, super marketi otsas ja kogu kaup on ühesugune. Seal olime rohkem õhtuti pubides ja shoppamas niimoodi ei käinudki. Käisime hoopis nendes õigetes külakestes kus kohalikud elavad, sõime nende poolt valmistatud koduseid toite, vallutasime Kreeta kõige kõrgemad mäed ja külastasime Zeusi koobast.

Esimesel kahel päeval oli meil üsna hea ilm, mitte liiga palav (nii umbes 22 kraadi). Tänavad olid täis hulkuvaid loomi.. Tegelikult hulkuvad on vale sõna. Enamus neist siiski olid täiesti kasitud, sõbralikud ja toidetud. Keegi kohalikest neid ühestki hotellist/restoranist minema ei ajanud ja tänavadki olid täis pisikesi kassidele mõeldud majakesi koos toiduga.

Meie hotell sattus oleme üleüldse imeline! Ma ütleks, et kõige ilusam mida me seal olles nägime. Teenindus oli suurepärane, kõik oli ilus ja puhas. Toad olid korralikud, hotelliala mitmekülgne, toit maitsev, asukoht hea ja tõesti, tõesti.. Ei olegi MITTE ÜHTEGI halba sõna öelda. Suur, suur aitäh toredale TezTour'i reisikorraldajale (Ingrid Murasina) kes meile seda hotelli soovitas!

Aga eks videod räägivad rohkem kui minu sõnad seda siin kirjeldada suudavad. Vaadake parem ise :

Tegelikult pean ma veel mainima, et see reis tõi meid Kristoga üksteisele palju lähemale. Ma olen tohutult õnnelik, et mul on selline mees! Ta on parim reisikaaslane ja mul on temaga koos nii hea! Aitäh sulle kallis suurepärase reisi ja nende mälestuste eest!

Kuhu Teie sellel aastal reisite?

Costany's Sparkles ilu ja elustiili blogist on saanud üks hubane kohake, kus koos lugejatega jagatakse omavahel infot parimate ilutoodete, vingeimate tegevuste ning kõige maitsvamate retseptide kohta!

• Haldaja: Windway OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!