EEVA naistekas

• Registreeri

* kohustuslikud väljad

Blogid

Tere tulemast EEVA blogikeskkonda! Siin saad lugeda ja jälgida eevakate huvitavaid blogisid erinevatest valdkondadest. Blogide jälgimine on väga lihtne, kliki soovitud blogi juures lingile "Jälgi antud blogi" ja me saadame sulle alati kirja, kui blogisse uus postitus laekub. Kui soovid samuti EEVA blogikeskkonnas blogima hakata, siis võta meiega ühendust. Tule jälgima ja ka ise blogima!

Vaata kindlasti ka teisi suurepäraste blogide kataloogi, kuhu oleme sinu jaoks kokku kogunud lugemisväärt blogid.

• Esileht
    Esileht Kuvatakse kõik blogipostitused.
  • Blogid
    Blogid Kuvatakse kõik blogid.
  • Sildid
    Sildid Kuvatakse kõik sildid.
  • Blogijad
    Blogijad Kuvatakse kõik blogijad.

What a wonderful life it is : Girls spa weekend @ Saaremaa

Postitas blogisse: Costany's Sparkles
  • Fondi suurus: Suurem Väiksem

Hei, hei mu armsad!

Olengi lõpuks sellelt super, super mõnusalt Saaremaa puhkuselt tagasi, aktiivselt tööpostil ja sukeldun jälle oma lemmikusse blogimaailmasse! Kui paar päeva enne minekut ei olnud veel kindel kas üldse saame Saaremaal mõnda spasse hea pakkumise, siis vahetult enne tähtaja kätte jõudmist saime kirja kõige paremalt variandilt üldse - Grand Roselt! Ja meie jaoks vabanes täpselt kaks deluxe tuba just õigeteks kuupäevadeks. How great is that!! Aga võtaksin nüüd teid ka sellele muinasjutulisele nädalavahetusele kaasa ja räägiksin natuke lähemalt meie tegemistest..

Saime omale kolmandal korrusel kaks kõrvuti rõduga tuba..  Ühe vanniga ja teise duššiga.Vanniga tuba sobis nagu valatult rasedatele ja mitte rasedad said siis teise toa. Numbrites olid need vist 304 ja 305 kui ma nüüd ei eksi. Ma jumaldan neid vahvaid detaile mis iga toa veidike omanäoliseks teevad ja no need telefonid!! Issver kui vinged..

b2ap3_thumbnail_girls2.jpg b2ap3_thumbnail_girls3.jpg

Kogu hotellist võib leida rooside detaile, imeilusaid lühtreid ja mustades toonides dekoratsioone. See kõik kokku teebki sellest spast ühe muinsjutulise paiga kus lasta oma meeltel puhata. Meie viibisime spas 2 ööd ja 3 päeva. Kauplesime omale välja ka veidike hilisema check out'i!! Hihi! Söömas käisime enamasti väljas, ning põhilisteks kohtadeks olid loomulikult La Perla, Sadhu ja Chameleon.

Siinkohal ma lihtsalt pean ära mainima Sadhus pakutava tiramisu ja chai mis on ilmselt maailma parimad asjad maailmas!! Aitäh sulle Sandra neid tutvustamast ja kiitused kokale!

b2ap3_thumbnail_girls5.jpg b2ap3_thumbnail_girls6.jpg

Lisaks sellele käisime tuulasime niisama tänavatel ringi ja nautisime seda imelist päikeselist ilma! Jõudsime ka väikest viisi laadal ära käia ja sealt ka ühtteist soetada.. Kuid peamine rõhk oli siiski headel toidukohtadel. Söödikud nagu me oleme :)

b2ap3_thumbnail_girls7.jpg b2ap3_thumbnail_girls8.jpg

Laadalt ostsime Sandra ja Estri peagi sündivatele pisibeebidele ühe imearmsa tirtsu käest mõned mänguasjad mida ta kusjuures ise müüs! Küsimuse peale "Miks?" saime vastuseks "Ise ma ju enam ei mängi!" Hiljem kui Sadhus käisime siis hüppasime läbi ka Saaremaa kunstikooli näituselt mis seal avatud oli. Eraldi me midagi sealt ei ostnud kuid, et oma panus anda osalesime õnneloosis. Igaüks sai omale midagi kunstikooli õpilase poolt tehtut - mina magnetist südamekese!

b2ap3_thumbnail_girls9.jpg b2ap3_thumbnail_girls10.jpg

Ja lõpuks siis käisime veel enne praamile minekut Kaali kraateri juures pildistamas..

Oeh, küll oli see alles üks tore ja meeleolukas nädalavahetus!

Costany's Sparkles ilu ja elustiili blogist on saanud üks hubane kohake, kus koos lugejatega jagatakse omavahel infot parimate ilutoodete, vingeimate tegevuste ning kõige maitsvamate retseptide kohta!

• Haldaja: Windway OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!

Sa oled siin: Esileht Blogid Triinu Liis What a wonderful life it is : Girls spa weekend @ Saaremaa