EEVA naistekas

Teisipäev, 28. June 2022

Last updateR, 13 Jul 2018 9pm

  • Registreeri
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *

    * kohustuslikud väljad

Blogid

Tere tulemast EEVA blogikeskkonda! Siin saad lugeda ja jälgida eevakate huvitavaid blogisid erinevatest valdkondadest. Blogide jälgimine on väga lihtne, kliki soovitud blogi juures lingile "Jälgi antud blogi" ja me saadame sulle alati kirja, kui blogisse uus postitus laekub. Kui soovid samuti EEVA blogikeskkonnas blogima hakata, siis võta meiega ühendust. Tule jälgima ja ka ise blogima!

Vaata kindlasti ka teisi suurepäraste blogide kataloogi, kuhu oleme sinu jaoks kokku kogunud lugemisväärt blogid.

  • Esileht
    Esileht Kuvatakse kõik blogipostitused.
  • Blogid
    Blogid Kuvatakse kõik blogid.
  • Sildid
    Sildid Kuvatakse kõik sildid.
  • Blogijad
    Blogijad Kuvatakse kõik blogijad.

MY GYM ROUTINE #2: DEADLIFTS

Postitas blogisse: Hearts of Cashmere
  • Fondi suurus: Suurem Väiksem
  • 0 kommentaari

Viimasest jõusaali postitusest on juba üsna kaua aega möödas, nii et olge lahked, siit ta tuleb!

 

image

image

Deadlift ehk jõutõmme on üks nendest headest harjutustest, mida ma armastan ja vihkan samal ajal. Samuti on see üks paarist harjutusest, mis nõuavad minult kõige enam jõudu ja jaksu. Alati enne alustamist tuleb närv sisse ja ma mõtlen, et ma ei taha seda üldse teha, kuigi samas tean, kui hea see on. Sama lugu on näiteks Smith masinal kükkide ja triitseptsi dips'de (vabandan, et ma jälle eestikeelset nimetust ei tea :D) tegemisega. No täpselt sellised harjutused, et niii head, aga samas kuradi rasked ja nõmedad. Aga nii see jõud ja lihas tuleb, nii et tuleb ennast lihtsalt kokku võtta ja ära teha ;) .

Mulle endale meeldib rohkem Rumeenia jõutõmme, nii et seetõttu ka seda varianti teen. Ja kuigi selle harjutuse puhul teevad ka reielihased palju tööd (ja paljud võib-olla teevadki seda harjutust jalapäeval), siis minul kuulub ka seljapäeva rutiini. Kuna jalgadele on mul alati niigi palju harjutusi, siis sel päeval lihtsalt ei jõuaks ja samas saab alaselg head koormust ning minu arust sobib hästi selja treenimiseks. Olen viimasel ajal üha rohkem saanud raskusi juurde panna ning hetkel teen 70kg 8 kordust ja 3 seeriat. Kuigi ütlen ausalt, et õnn on, kui ma 8 kordust enne ära teha jõuan, kui mul see kang lihtsalt käte vahelt ära libiseb, aga harjutame harjutame :D .

Kas teil on ka mõni selline harjutus oma trenni juures, mida te nii vihkate kui ka armastate samal ajal? Let me know!  Oleks huvitav teada :) .

Minu nimeks on Liis ning olen 19-aastane neiu, kes armastab blogimist ning jagab seal kõike, millest elus rõõmu tunneb. Enamasti seondub see kas moe, spordi, toidu või ilumaailmaga, kuid esineb ka postitusi lihtsalt minu igapäevasest elust. Loodan, et ka sina leiad minu blogist midagi huvitavat - head lugemist!

Kommentaarid

  • Hetkel kommentaarid puuduvad

Jäta oma kommentaar

0
  • Haldaja: Kaunis OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!

Sa oled siin: Esileht Blogid Liis Paalits MY GYM ROUTINE #2: DEADLIFTS