EEVA naistekas

• Registreeri

* kohustuslikud väljad

Blogid

Tere tulemast EEVA blogikeskkonda! Siin saad lugeda ja jälgida eevakate huvitavaid blogisid erinevatest valdkondadest. Blogide jälgimine on väga lihtne, kliki soovitud blogi juures lingile "Jälgi antud blogi" ja me saadame sulle alati kirja, kui blogisse uus postitus laekub. Kui soovid samuti EEVA blogikeskkonnas blogima hakata, siis võta meiega ühendust. Tule jälgima ja ka ise blogima!

Vaata kindlasti ka teisi suurepäraste blogide kataloogi, kuhu oleme sinu jaoks kokku kogunud lugemisväärt blogid.

• Esileht
    Esileht Kuvatakse kõik blogipostitused.
  • Blogid
    Blogid Kuvatakse kõik blogid.
  • Sildid
    Sildid Kuvatakse kõik sildid.
  • Blogijad
    Blogijad Kuvatakse kõik blogijad.

FLYING AWAY

Postitas blogisse: Hearts of Cashmere
  • Fondi suurus: Suurem Väiksem

Minu suurepärasest reisist on küll juba paar päeva möödas, aga otsustasin, et teen üritan nüüd iga päev on reisipäevadest postitada. Kuna eile saime lõpuks Tallinasse kolitud (ja sellest ka hiljem kunagi postitus kindlasti) ja selgus, et mu töögraafik algab alles 3. septembrist, siis ongi mul täpselt parajalt aega, et oma reisist nii kaua jutustada. So be aware!

image image image image image image

Eelmisel esmaspäeval sai siis kõik alguse - sõitsime Liinaga kahekesi Tallinasse, et enne lennujaama minekut veel paar asja korda ajada. Hiljem saime lennujaamas oma reisikaaslastega (vend ja tema naine ning õde ja tema mees) kokku ja ärevus sees kasvas üha enam. Esimene lend (Tallinn-Oslo) oli muidugi kõige ägedam, kuna ma polnud ju enne varem lennanud. Mulle nii kohutavalt meeldis see kõik - take off ja pilvedes lendamine ja landing. SUPER elamus! Oslos saime muidugi oma 4h passida, aga kõik oli seda väärt, sest kui öösel Mallorca kohale jõudsime, olime kõik ärevusest suremas. See vaade!!! Terve saar oli tuledes ja kõik oli nii ilus. Kahjuks pildi peale mul seda muidugi jäädvustada ei õnnestunud, aga ilmselt mõistate, kui olete ise lennanud. Igal juhul oli see kohale jõudmine nii ärev. Astusime lennukist välja ja juba võttis meid vastu nii mõnuse soojamaa tuul ja olenemata sellest, et oli juba öö, oli õues mõnusalt palav. Muidugi ei saa unustada ka seda hetke, kui lennujaamast välja minnes oli meie ees ootamatu vaade - palmide allee. See tunne, mis siis veel sisse tuli, on ikka kirjeldamatu. Kas tõesti PÄRIS palmid minu nina ees?! :D Peale natukest otsimist, leidsime oma taksojuhi ka üles ning algas sõit meie peatumispaika Colonia de Sant Pere. Villa üles leidmisega oli ka omaette seiklusi, sest meie taksojuht ei osanud pm sõnagi inglise keelt ja kuna meid alguses vale maja juurde viidi, oli ikka üsna raske seda õiget kohta üles leida, kui suhtlemine oli raskendatud. Õnneks päästsid meid kohalikud hispaania poisid, kellel inglise keel suus ja teadmine oma kodukohast ka suurem. Nende abiga leidsime oma kodukese üles ja oiiii kuidas me kõik ahhetasime, kui sinna jõudsime. Kõik oli nii ilus! Rahulolu oli muidugi kõigis nii suur ja tunne oli hea. Õhtu lõpetasime veel ühise kohviringiga, mille kõrvale mängisime Jenga Extreme'i :D . Uni oli igal juhul magus nende mõnusate linade vahel ja konditsioneeriga toas. Hommikul ootas meid veel suurem üllatus seoses meie linna/külakesega, aga sellest ilmselt järgmine kord, et lugemist liiga paljuks ei läheks :P .

Minu nimeks on Liis ning olen 19-aastane neiu, kes armastab blogimist ning jagab seal kõike, millest elus rõõmu tunneb. Enamasti seondub see kas moe, spordi, toidu või ilumaailmaga, kuid esineb ka postitusi lihtsalt minu igapäevasest elust. Loodan, et ka sina leiad minu blogist midagi huvitavat - head lugemist!

• Haldaja: Windway OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!