nojaa võrreldes sellega, mis välismaal toimub on Eestis ikkagi normaalsed klienditeenindajad. kuigi on ka erandeid. Juhtusin kord Rootsis ühte kullapoodi, kus oli nii, et uksest sisse astudes järgnes mulle üks tohutult suur ja musklis turvamees. ja panin tähele et neid oli seal lausa murdu st igale kliendile oli vist turvamees mõeldud, kes iga su sammu ja pilku hoolikalt jälgis ning müüjatest ma isegi ei räägiks
ning neid kogemusi on veel ja veel
muidu olen ka üks nendest kellel kaob isu midagi osta ka siis kui müüjad vihaselt muudkui vahivad. ega kõik siis vargad pole. see tekitab sellise ebameeldiva tunde sest ometigi saad aru kui sind jälgitakse. pole nagu nn privaatsust
ja muidugi on viisakas inimeselt küsida kas aidata saan? aga seda võiks teha siis, kui on näha et klient tõesti hädas . mitte olles pooleldi alles poe uksel
ja seda ka, et msn ja muud saidid on küll toredad vabaaja veetmise kohad kuid võiks seda teha siis kui parasjagu keegi abi ei vaja või maksta ei taha. ja siis tõesti on olukordi olnud, kus müüja põrniteb vihaselt, et kuidas teda üldse segada on julgetud. see viib kõvasti poe mainet alla, kui juba kord mõni ebameeldivus ette on tulnud ei tahagi sinna tagasi minna..