Selles mõttes olen nõus, et kui teenindus on ikka tõesti hea ja teenindaja väga meeldiv, võib ja jätan ka hea meelega, kuid seda, et peaksin jätma jootraha lihtsalt seepärast, et "siin on nii kombeks", ma ei jaga ja see "harjuvad ära" oligi mõeldud sellena, et ma ei taha juurutada arusaama "siin on nii kombeks" muidu on meil ka samasugune olukord nagu ühendriikides. Muidugi kui ise töötaksin selle ala peal, siis oleks ikka hea meel, mida rohkem jootraha saab, kuid nagu ma ütlesin, samas on see ülekohtune teistel ametipostidel töötajate suhtes, kas või näiteks koka suhtes, kes toidu tegelikult valmistas. Jootraha peaks olema ikkagi boonus hea töö ja personaalse lähenemise eest, mitte igapäevaseks kohustuseks klientidele ja harjumuspäraseks sissetulekuks teenindajale.