Ma võtan nüüd kohe tunniplaani ette ja hakkan ükshaaval iseloomustama, meil on suhteliselt kirju seltskond koolis.
Ajalugu- ajaloo õpetaja on...leebe. Teda eriti ei huvita kui meie kodused tööd tegemata on või kas me räägime töö ajal või mitte. Enamus tööd teeme me ka õpikuga nii, et eriti midagi me sealt ei õpi. Eesti keel- eesti keele õpetaja räägib alati hästi naljakalt, ta hääl tõuseb rääkides ja see on kohati isegi hirmutav, muidu on ta mõistlik ja tore õpetaja. Kui kodune töö tegemata peame enne tundi ilusasti ütlema ,et me eile ei jõudnud vms. ja siis on kõik korras, see ei tohi muidugi viis korda järjest korduda. Geograafia- noor, aga karm õpetaja, lubab meid pinginaabriga koguaeg ära lahutada. Üpris keerulised tööd teeb, aga midagi erilist ta juures, meelde pole jäänud. Matemaatika- oi,oi, matemaatikas on meie klass nagu klatšimoorid, keegi ei kuula õpetajat, vastused vaadatakse tagant, mõni üksik ülesanne tehakse kaasa, saadetakse kirju, ühesõnaga tehakse kõike muud kui õpitakse.
Arvutiõpetaja- lahe sell, igavad tunnid, aga muide lahe mees. Kehaline kasv.- see õpetaja on meile nagu sõbranna, võib-olla teistele pole, aga mina olen temaga niipalju väljaspool kooli ka kokku puutunud, (seoses sellega, et sõbranna on ta tütar.) et hirmu, ega aukartust vmst. selle õpetaja ees pole, see ei tähenda muidugi ,et me karjuks või räuskaks, me teeme kaasa, vahel vingume, viskame nalja jne.
Inglise keel- Lahedaim õpetaja üldse vist, teeme tööd, vahepeal arutame ingliskeeles maailma asju ja tunnid on huvitavad. ÄGE! Bioloogia- natukene, närvihaige, olen kuulnud lugusi kuidas ta klassis nutma hakkab ja õpilasi sellepärast välja viskab ,et tood nuuskavad või haigutavad. Aga nüüd on ta natuke lahedamaks muutnud, hiljuti oli suursündmus see kui me kuulsime ta suust: Ahsa, milline pauk.!
Sellepeale kui üks mu klassiõde vale vastuse ütles. Keemia- Ei olegi midagi erilist, tavaline õpetaja. Klassijuhataja- samas ka meie teine ingliskeele õpetaja, ingliskeeles räägime ka klassiasju. Muidu organiseerib palju, aga vigiseb liialt palju meiega, surudes oma tahtmist peale. Füüsikas- milline persoon!
Vanem meesõpetaja, venelane- valdab ka eestikeelt, aga taseemel ,et istutame end nüüd ümber. (Istume teistesse kohtadesse.) Temajaoks on 16 ehk 17 ja positiivne ehk negatiivne.
Paneb näo järgi hindeid. Ja ta oli ühele klassile tantsima hakanud. Ja...arvutas ühe veerandi hinnet nii: 5+5+5:5=3 veerand 3.
Ei, temaga on igasuguseid probleeme, isegi meie klassijuhataja käis korra tunnis. Tööõp.- Nüüd on nii karmiks läind.
Vene keel- väga lahe õpetaja, piisavalt karm, samas üleliia ei karju, paneb ennast maksma, aga suudab samas õpilastega arvestada. Muusikaõp.- Õpetaja kes norib ja nokib ja see on vastik. Ühiskonnaõpetaja- väga, väga hea. Huvitav persoon, teeb nalja, väga kirev, õpetab hästi. Huvitavad tunnid. Kunstiõpetus- Õpetaja kes ütleb ,et picasso esimesed tööd on ebahuvitavad. Ehk mõtetud. Me lugesime isegi sõbranna ,et mitu korda ta tunnis ütleb huvitav või igav, üle kümne tuli kindlasti, siis enam lugeda ei viitsinud.