<span id="wa_f_item_176711" name="a176711">Mis teeb õpetajast hea (väga hea) õpetaja?
See, kui õpetaja ise oma ainet armastab ja hästi valdab.
Missugune ta välja näeb (riietus, soeng, meik jne)?
Pole oluline. Esmased hügieeninõuded ja akadeemilise riietuse olemasolu võiks täidetud olla, aga pole mingi näitaja.
Missugune on tema suhtlus- ja käitumisstiil?
Üldiselt selge ja arusaadav, ilma slängide ja võõrsõnadeta kõne on kõige paremini mõistetav. Aga üldine hoiak vaba, see näitab et tegu on ikka inimese, mitte robotiga.
On ta pigem keegi, kes klassi ees kurja näoga seistes ülesandeid kätte jagab, või keegi, kes on pigem sõber ja juhendaja?
Hea õpetaja oskus ongi minu arvates see, et ta on õpilastega küll sõber ja suhted on head, aga samas suudab ta end siiski maksma panna. Seega üldiselt sõbralik juhendaja, aga kui vaja, siis suudab karmi häält teha. ja ilma naljata.
Mida ta silmas peaks pidama, et olla oma alal edukas?
Peaks olema arvestanud, et kooli tuleb kokku igasuguseid lapsi ja mitte võtma klassi, kui ühte tervikut, kes kõigesse ühtmoodi suhtub.
Kuidas ta oma aine vastu huvi tekitab?
Sellega, et läheb ise oma ainesse sisse ja läheneb asjadele loomingulisest küljest.
Kuidas ta saavutab õpilaste austuse enda vastu?
Kõige tähtsam on õpetaja puhul olla ÕIGLANE ja oskus säilitada ka raske tööpäeva lõpus huumorimeel.
Missugune peaks olema ranguse ja leebuse vahekord?
Kohe alguses peaks lapsed paika panema ja seejärel leebelt võtma, aga iga kord, kui kusagil miski ülekäte läheb, siis korda looma, muidu võib asi kontrolli alt väljuda.
Kuidas teeb õpetaja tunni huvitavaks?
Muutes aeg-ajalt tunni käiku.
Mida õpilased üleüldiselt õpetaja puhul hindavad?
Usun, et olen eelpool enamuse maininud.
</span>