Tegelikult, vana auto pidamine on just kallim kui uue oma. Mis on vana auto puhul odavam? Nojah, lammutustöökodadest saab vana auto juppe odavamalt kätte...aga rohkem meelde ei tule...ja pealegi...van ...
Sa vist ei ole kusis autondusega? Uued autod tahavad veermiku osi saada üsna ruttu, et teaksid lisaks streigib neil elektroonika palju. Vana auto pidamine on odavam, kuna teda on odavam osta, tema varuosad no odavamad ja ostes korraliku isendi ei taha ta eriti juppe ka, kuna eelmine omanik on teda ka remontinud, tuleb vaadata, mis kasutatud auto ostad ikka. Ei tohi vaadata ainult välimust ja keritud läbisõitud. uus auto on aga kallis ja kaotab alguses hinda väga kiiresti ja tema varuosad on ka kallimad, lisaks ostetakse uus auto tavaliselt liisinguga ja seal on ka kasko kindlustus, mistõttu läheb see üsna kalliks, lisaks on uuel autol korralised hooldused, mis on paar tonni kord vähemalt. vana auto neid ei vaja. Kui valida korralik vana auto, mille jupid ei ole väga kallid ja mis on levind ka et saab näiteks avarii korral kere juppe romulast, siis on hind üsna soodne. Tuleb natuke turgu uurida ja autosid, mis on vastupidavam jne. Kui ise remontida ei mõista tuleb otsida normaalne remonditöökoda, neid ka on. Minu BMW maksis 40 000kr, uus auto maksaks 300 000kr, mis oleks sama väärne oma sõiduomadustelt, sest uus 300 000 kr maksev auto on madalama klassi oma, aga siiski uuem siis ta enamvähem saavutaks selle, aga kohe tuleb hakata käiam hoodlustes mis on kallid ja maksad oma kaskot ja liisingut ja liisingu %. juba on võidetud vähemalt 240 000kr, mõelge kui palju saab selle raha eest remontida vana autot? Kusjuures uus auto ka hakkab 1-2 aastaga kindlasti mõningaid juppe tahtma, see lootus on et garantii on ,aga see kõigele ei laiene ja kui läheb 3a mööda mis siis saab? Lisaks kui jätta vana liising katk ija uus võtta, siis läeb ju hulga raha raisku, nii et mõelge kallid inimesed kui palju raha teil tegelikult läheb? Miks siis kesklassi inimesed ei sõida uute autodega, kui see nii odav on? Uue auto varuosad on pea alati kallimad kui vana sama klassi auto omad. reeglina on uus auto keerulisem ka mistõttu kallim pidada.