Minuarust kontsad ei sega käikude vahetamist, pedaale peab ju ikkagi vajutama kui niisama sõita(gaas ja pidur, see väike sidurikene, et vahepeal käiku vahetada ei sega). Aga oma kontsadega ole ettevaatlik ajad kogemata piduri ja gaasi segi, sest et ei tunneta kingaga seda pedaali värki või jääb konts kinni, siis on mats tulemas.
Ma käin ka ülikoolis (lõpp paistab), lisaks sellele ka terve see aeg tööl (väga hea töökoht) ja ei näe põhjust, miks vanemaid lüpsta, saavad nemad ka nüüd rahus reisida ringi ja näevad, et saan endaga hakkama ja iseseisev (kuigi vanemad pakuvad küll, et kui tahan siis ostavad mulle kõik, aga iseteenitud asjad on natuke magusamad, sest siis ise kohe tunned, et oled vaeva näinud ja midagi saavutanud).
Ja sorry sellist panni nagu vana 5 seeria bemm no halvas unenäos never ever ka ei taha näha, täielik surmalõks. Neid välismaa-autoturge tean ka, seal on kõvasti kilometraazi vähemaks keeratud kui tegelikult läbisõidetud on.
Mul sõbral automüügi ja remondi firma, ta on mulle rääkinud küll mis vahe on uuel ja vanal autol.
Ja Ally, et sa veel kadedam oleks, siis tea, et ma ostan omale M klassi Mersi, või mõne mõnusa Lexuse, või siis Jaguari, noh pole veel otsustanud, aga igastahes kvaliteetse ja vastupidava auto, tahaks keskonnale ka mõelda, et ikka mõnd hübriid masinat, mis niiväga ei saasta meie õhku. Liisinguga on see hea asi, et kui autost ära tüdinen, siis lihtsalt lõpetan liisingu ja võtan mõne uuema masina ja kokkuvõttes ei maksa ma midagi rohkem kui, et järjest osta neid vanu ronte ja neid parandada. Kindlam tunne ka, kui tead, et kõik jupid ja asjad on terved, et ei jää kusagil teepeale, kui just elektroonika millegipärast üles ei ütle. Ja ka meie auklikel teedel saab ilusti sõidetud, ilma et auto kohe juppideks on, kui ikka augud siis kiirus maha, mitte et kolaki läbi.