Kogu info autodest, mootorratastest ja teistest sõiduvahenditest, nende remondist, väljanägemisest ja tuunimisest. Ühtlasi liikluskultuurist, juhilubadest jt liiklust puudutavatest teemadest.
Ally... tõesti noh, kõik teavad juba ammu, et sa mingi hüpersuper tark ja andekas oled! Se ei tähenda et sa teisi halvustada või maha teha võid, eriti veel siis kui sa juhtunust ise midagi ei tea... ...
Sellises olukorras tulebki seisma jääda. Aga vesiliugu normaalsed autokoolid näiteks õpetavad, sellega on küll nõme matsu panna, ma ei kujuta ette kus ta 60-ga matsu pani ? Mingis järsus kurvis või? Tallas gaasi täiega, mingi võimas auto? Ära hakka üldiselt vabandama eksole, selline võib järgmine kord sinu meie liikluses surnuks sõita.
Kui kogemusi pole tuleb algul vaiksemalt võtta, ka mina tegin seda.
Ma teeks sõbraliku märkuse Minu ARK-i eksamineerija ütles selle peale, et sul pole liiklusesse asja, kui liiklusvoolus ja lubatud kiirusel ei sõida. Ehk siis, et kui sõidetakse aeglasemalt kui lubatud, siis jäädakse teistele jalgu. Hakatakse mööda sõitma, võivad tekkida liiklusohtlikud olukorrad. Muidugi tuleb ilma ja teeoludega arvestada, kuid ma pidin mainima, mida teadjamad inimesed on öelnud.
Ma teeks sõbraliku märkuse Minu ARK-i eksamineerija ütles selle peale, et sul pole liiklusesse asja, kui liiklusvoolus ja lubatud kiirusel ei sõida. Ehk siis, et kui sõidetakse aeglasemalt kui lubatu ...
Vaata, kõik eksamineerijad ei ole kõige normimad. Teine asi on see, et kui sõidad ka 85 ei ole hullu midagi, väga rullnokslik suhtumine ,et see midagi hullu on, lisaks see kehtib ikkagi siis, kui sa sõidad heade teeoludega, mitte näiteks lumiste väi jäistega. Ka väga hullu vihmaga ei kananta 90 sõita, muidugi paljud kogenumad juhid ja kes muidu hulljulged on sõidavad mööda, aga sina ei pea sellepärast ka kihutama hakkama ja matsu panema, liiklusohtlikud olukorrad tekitatakse ikkagi möödasõitjate enda pärast ja kui nad seal ei saa ohtlikku olukorda tekitada, tekitavad nad selle mujal.
Autoroolis istudes võiks ikka teiste inimestega ka arvestada.. mul on kõrini iga kord, kui mees sõimab rooli taga isekeskis autojuhte, kes on hooletud ja neid hooletuid jätkub...kui siin või seal pole õnnetust tekitanud, siis tõesti võivad nad seda mujal teha!
Järelikult sõitsid oma võimetele liiga kiiresti. Libedate teeoludega peab arvestama, samuti muutuvate teeoludega.Minu auto on ka tagaveoline, veel suhteliselt võimas kah 2,5 141kw, ei ole küll proble ...
Kuule...kui sa asjast midagi täpsemalt ei tea, siis ära tule siin targutama ka!
Minu arvamus on see, et liiluses ei tule mitte kramplikult eeskirjadest kinni pidada, vaid minna kaasa liiklusvoolu ja kultuuriga. Muidugi tuleb sõita oma võimetele vastavalt, kuid pigem nõustun siin mõnega, et aeglane sõitja ees takistab ja tekitab teistele soovi mööda sõida tekitades sellega ohtliku olukorra. Kui sa kuskil Indias sõidaksid nii nagu meil paneksid sa esimese nurga peal matsu. Väga palju oleneb siiski liikluskultuurist ja meie liikluskultuur on paratamatult natuke hull, kuid niikaua kui kõik sõidavad ühtemoodi hullusti ei teki ohtlikke olukordi niipalju kui siis kui ühed on perfektselt tublid ja ühtegi kiirusepiirangut ei ületa ja sõidavad 100 alas 30-40-ga( andke andeks aga siis peate te ka liiklusseadusele vastavalt autole aeglase sõiduki märgi panema) ajades nn kultuursed autojuhid närvi ja tekitades soovi mööda saada.
See on minu arvamus, ma ei suru seda kellelegi peale, lihtsalt ütlesin selle välja:)
Tegelikult linnas 60-ga sõitmine on vale, kui inimene jääb auto ette, siis surma saamise tõenäosus on vähemalt 25% suurem, kui mitte rohkem.
See, et teised kiiremini sõidavad ei ole mingi õigustus, ...
<P style="MARGIN-BOTTOM: 0cm">Faa faa, meil on kõiketeadja jälle platsis. Minu jaoks on 60-ga sõitmine normaalne ja ma arvan, et kui liiklust korralikult jälgida, siis ei jää mulle ükski inimene rataste ette. Kui just mitte oma lollusest teele ei hüppa. Sul tuleb nagu torust: peaks nii ja peaks naa. Äkki sa peaks oma moka maas hoidma vahelduseks. Ühest arvamusavaldusest piisab!
Ja palun Ally, miks sa pead jälle teisi hakkama lolliks ja mõistuseta inimesteks nimetama? Ja kui keegi julgeb sulle midagi vastu öelda siis on kõik teised kohe pahad ja tuled moderaatoritele halama, et sind kiusatakse.
Igatahes muuda oma suhtumist (ole viisakam!!!!!!!) ja ära korruta ühte asja kümme korda. Igatahes kui sa oma suhtumist ei muuda siis teen mina ettepaneku teistele moderaatoritele ja adminnile sinu kasutaja blokeerida (sest see ei ole esimene ega ka teine kord kui sa teisi maha teed).
Praegu on mu jutt täiesti õige, sest ohutult peab sõitma. Liikluvooluga kaasa minemine on täiesti vale jutt, kui kõik hakkaks 200-ga kihutama, siis oleks avariisid palju rohkem. Mis aeglastest sõidukitest te siin kogu aeg räägite lõpetage juba ära, ma ei räägi neist ,vaid räägin ohtlikest autodest, ehk neist kes ületavad kiirust ja muidu hooletud on. Mitte keegi ei sõida sul 100 alas 30-40-ga. See, kui keegi sõidab 90 alas 89-ga ei ole küll mingi õnnetus. Kui sina sõidad korralikult ja teised ei sõida, siis sa just teed liikluse ohutumaks ja ka ise pääsed palju kergemalt. Kui sina sõidad 100-ga linnavahel, teine idioot sõidab sulle 100-ga linnvahel sisse, olete mõlemad surnud, kui sina sõidad linnavahel 50 nagu lubatud, idioot tuleb sulle 100-ga sisse jääte mõlemad ellu või vähemalt sina, väga lihtne näide, neid näiteid võib lõputult tuua.
Kuid mina ei saa ikka veel aru, mismoodi oli võimalik 60-ga auto matsu keerata vesiliuga? Sõideti tiiki või? Või tallati suvalt kurvis gaasi? Kuule znelle, ära õigusta meie teedel ohtlikku liiklust eks. See liiklusvooluga kaasa minemise jutt on ikka väga asjast jagamatute inimeste jutt. <A href=" vaadake seda videot, siin räägib kuidas 5 miili tunnis kiirem sõit muudab asja, km-tes ehk siis midagi 8 km/h.
Siin samuti näide, kuidas üks auto sõidab 60-ga teine 65-ga ja 65-ga sõitva autoga on oht palju suurem. <A href=" vaadake neid videosid heliga.
Heade teeoludega ei sõideta tavaliselt alla piikiiruse eriti. Kuid põhilised probleemid tekivad näiteks libedate teeoludega, siis on nii, et algajad juhid ja kes pole nii head, ei suuda sõita võibolla alati nii kiiresti ja autode rehvid ju ka erinevad ning autod kah erinevad. Siis hakkavad kogenumad juhid mööda sõitma, aga me ei saa ju nõuda kõigilt, et nad ühehästi sõidaks või, et vahtralehega sõidaks samahästi kui 50 aastat roolis olnu. See, kui need kogenumad juhid ja paremate autodega ja mõnel ka neliveoga tekitavad liiklusohtlikke olukordi on ikkagi möödasõitjate süü. Samas on kolonnidega tiheda liikluse ajal, kõigil ei ole nii võimsat autot et mööda saada ja pole ka niipalju kogemusi, et kõigist mööda sõita, saage aru, kõik ei suuda ühtemoodi sõita, sellest tuleb aru saada ja kuskil peab algaja ka sõitma õppima, kui algaja hakkab kihutama siis on asi veel hullem, algajad ei kao meie teedelt kuhugi, sest uued generatsioonid tulevad peale kogu aeg.
Jutt käib praegu liiklusreeglitest kinnipidamisest. Kas keegi peab või ei pea. Su jutt on praegu täiesti teemast väljas...
ei ole, teemast välja, sellepärast, et ohtlikud möödasõidud on ka keelatud ja samuti ka kiiruse ületamine, isegi kui teised nii kiiresti sõidavad. Ometi paistavad seda siin enamik harrastavat.
EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.
EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!