No mina sõitsin suvel enamjaolt Tallinn-Narva maanteel ja seal oli küll 110km/h lubatud.
Ja linnas ei sõida ka mina 60ga. Üldjuhul on mul natuke üle 50.
Avarii kohta aga niipalju, et see polnud minu ...
Järelikult sõitsid oma võimetele liiga kiiresti. Libedate teeoludega peab arvestama, samuti muutuvate teeoludega.
Minu auto on ka tagaveoline, veel suhteliselt võimas kah 2,5 141kw, ei ole küll probleemi olnud, ma lihtsalt sõidan vastavalt oma võimtele ja teeoludele.
Olen ka 30-ga sõitnud, siin detsembri alguses või millal see oli, siis kui oli see tohutu lumesadu ja teed täis tuisanud kõik, siis lihtsalt mõnes kohas ei saanud üle sõita, ega märgil näidatud kiirus ei ole kohustuslik vaid on piirkiirus.
Kui kogemusi pole tuleb algul vaiksemalt võtta, ka mina tegin seda.
Mul on küll ASC peal sel BMW-l mingi stabiilsus värk on, aga ega füüsikaseaduste vastu ikkagi ei saa ja ma olen ilma ka sõitnud, olen hakkama saanud ka libedaga.
Tuleb lihtsalt ise piisavalt vaikselt sõita.
kui 60 oli palju, siis oli kas väga libe või on su võimed nii madalad siis?
Selline õnnetus on alati autojuhi süü, vesiliugu sattumine on ilmselge lollus, järelikult sõitsid liiga kiiresti või valede sõiduvõtetega sügavasse suurde lompi, kui vesiliu alla võttis? Jääd ei olnud nagu ma aru saan?
Ma ei kannata autojuhte, kes ei tule ilmastiku oludega toime ja siis väidavad, et nemad pole süüdi, nad on nii ohtlikud lihtsalt ja lollid.
Autokoolis sulle ei räägitud? Tuleb sõita vastavalt teeoludelea ja oma võimtele ning arvestada tuleb muutuvate teeoludega ja märgil näidatud kiirus on piirkiirus, mitte miinimum see ei ole täissõitmiseks.
Mis autokoolis sa käisid, kus sulle isegi vesiliust midagi ei räägitud, et sellega matsu panid?
Tagavedu pole mitte midagi võimatut, endal peab mõistust olema.
Loomulikult tuleb ka vastavalt rehvidele sõita, kui rehvid siledad ei tohi sõita või tuleb vaiksemalt sõita siis ja stabiilsemalt.