suunatuld näitan alati. turvavöö kinnitan ka alati. tihti ületan kiirust 10km/h. telefoniga ma roolis ei räägi. või siis ainult sirge tee peal. aga üldjuhul lasen kas kellegil teisel vastata või ei va ...
Ma sõitsin tükk aega nii, et loomi alla ei ajanud, kuid kui passati sain, siis mingi paari nädala jooksul jooksis rebane ette:(
Tõsi ta on, et autojuhid võiksid üldse hoolsamad olla ja rohkem arvestada teiste liiklejatega sealhulgas jalakäijatega, mina katsun ikka seda teha.
Eks ole minagi vigu teinud ja olen pääsenud jamadest tänu teiste liiklejate järeleandmisele, kuid katsun oma vigadest õppida ja seda viga teinekord enam mitte teha.
Suurimad vead tegin vahtralehe ajal, nüüd on neid vähemaks jäänud.
Nüüd on tavaliselt pisemad vead ka, aga katsun siiski ka neid parandada, mida rohkem sõita, seda rohkem tekib olukordi ja seda rohkem tekib ka õppemateriali oma vigade näol ja üldse kogetu näol, millest tuleb omad järeldused teha.
Näiteks olen ma sellest aru saanud, et ridadest mööda sõit on üsna ohtlik tegevus, eriti kui see rida sõidab väga aeglaselt, siis on oht, et see rida sõidab aeglaslelt põhjusel, et keegi hakkab ära keerama, kui sellega ei arvesta võib möödasõidul üsna raske õnnetus juhtuda:(
Neid olukordi on tegelikult niipalju veel.
Olen ka selle selgeks saanud ,et inimeste suunatuld ei tasu alati usaldad, vaatad küll, et ta tuleb peateel ja näitab suunda, et keerab ära, et võiks anna teed märgi alt ise teele minna, aga kõik ei keera ära, mõnel vilgub suund, kuna unustas sisse või sooritas just pöörde kuskilt peateele ja suund veel sees.
Kõige hullem on see, et kui keegi näitab peateel suunda ja sina arvad, et ta keerab ära ning sõidad talle ette, aga teglet ta ei keera ja sõidab sulle sisse, on suur lootus ise süüdi jääda, kuna peatee ja eks tõesta, et tal suund sees oli, ma ei tea palju see loebki.
Ühesõnaga mina olen teiste suunatulega usaldamisega, väga ettevaatlik edaspidi.