EEVA naistekas

• Registreeri

* kohustuslikud väljad

Tere, Külaline
Käisid reisil - jaga muljeid teistegagi. Soovid reisile minna aga pole valikus kindel - küsi nõu. Otsid reisikaaslast - anna sellest teada.
  • Lehekülg:
  • 1

TEEMA: Minu Itaalia, Austria ja San Marino reis

Minu Itaalia, Austria ja San Marino reis 03/08/2008 13:46 #1

Kuna see on foorumis juba nagu kombeks, kirjutada reisikokkuvõte, siis ma jätkan traditiooni.

1. päev (9.juuli) - Väljasõit kell 1.30 Jõhvist. Meilt tuligi bussi ainult 3 inimest. Mina, vend ja üks naine. Sõitsime läbi Tartu, Tallinna ja Pärnu ja korjasime rahva peale. Peale Pärnut oli väike peatus kohvi joomiseks ja WC kasutamiseks. Hommikul 8.30 ületasime Eesti-Läti piiri. Juba Lätis tundsin end halvasti, iiveldas. Peagi ületasime juba Läti-Leedu piiri. Leedus oli söögikohas nimega 19.kilomeeter peatus. Mina sööma ei läinud, jube halb oli olla. Vaatasin miniloomaaias ringi, paitasin poni ja väikest hirvetüdrukut. Sõitsime edasi. Peagi ületasime juba Leedu-Poola piiri. Mul läks enesetunne aina halvemaks. Poolas saabusime öömajale kell 19, hotelli nimi oli Püha Vesi, sest see asus mingi kiriku juures ja seal oli ka kohalik ristimägi. Hotellis ei tohtinud suitsetada ega tarbida alkoholi. Mul oli juba ülihalb olla, mul oli palavik ja oksendasin terve öö. Olin peaaegu 48tundi magamata. Elasime 4kohalises toas, meiega oli mingi mees ja üks noormees.

2.päev (10.juuli) - Väljasõit kell 4.30 Eesti aja järgi. Bussis keerasime kõik kellad Kesk-Euroopa aja peale ehk 1 tund tagasi. Jätkus sõit läbi hiiglasliku Poola. Maastik hakkas juba muutuma, "lainetas" rohkem. Hobuseid oli palju, lõuna pool ka puuviljaistandused. Tuligi Tšehhi piir. Õhtul u. kell 19 jõudsime Austria piiri äärde oma hotelli Kristall. See, kes nime välja mõtles, pidi eriline geenius olema, sest väljast oli see kõike muud kui kristall. Seest aga üsna ilus ja korralik. Meie tuba oli 8.korrusel. Toad olid sellise süsteemiga: pääsed oma uksest sisse ühe võtmega(nt. nr829) ja siis on seal esik peegli ja vannitoa ning Wc-ga. Oma magamistuppa pääased võtmega nr.829A ja sinu naabrid võtmega nr.829B. Meie sattusime toredate noortega ühte kohta. Meil oli rõduga tuba, head pehmed voodid ja telekas. Käisime veel poes, ostsime süüa ja vett ja muud kraami ja hakkasime süüa tegema. Mul oli juba hea olla isegi. Käisime veel linnakeses jalutamas.

3.päev (11.juuli) - Hommikul vara alustasime sõitu Viini suunas. Kell 9 olime juba Viinis. Käisime ooperimaja, raekoja, parlamendihoone juures, linnapargis. Püha Stefani kiriku juures jne. Kogu aeg oli üpris kiire, veidi saime ka vaba aega. et nautida Viini õdusaid kohvikuid.Sooja oli 29kraadi, päike säras taevas. Jätkus sõit Itaalia suunas. Ületasime Alpid, ilm oli ilus, maastik on lausa imeline. Digika aku sai juba tühjaks, pildid tegin mobiiltelefoniga. Enne Itaalia piiri käisime Rosenbergeris söömas. Kui ületasime Itaalia piiri, siis saime natuke vihma. Läbisime palju tunneleid, seal on kombeks plaksutada. Õhtul u. kell 20 jõudsime Veneetsia lähistele öömajja. Seal oli 24kraadi, aga VÄGA niiske. See tegi olemise ebameeldivaks. Kell 22 läks kottpimedaks. Neil pole valgeid öid nagu Eestis. Kämping oli kitsas, vannitoata, st. dušid ja WC olid suurtes pesumajades. Need olid enam-vähem normaalsed. Ärkasin juba enne äratuskella, sest kämpinjgust lendasid üle mingid lennukid(seda pidevalt, aga siis olid mingid reaktiivmootoriga).

4.päev (12.juuli) - Hommikul kell 5 hakkasime sõitma San Marino poole. Sinna jõudes viidi meid kohe veinidegustatsioonile. Seal olid taevalikud veinid! Kohalik degustaator rääkis meiega vene ja <span style="font-weight: bold;">eesti</span>(!) keeles. Teadis sõnu "poisid ja tüdrukud, tere, head aega, magus, kuiv jne", hinnad ütles ka eesti keeles. Me ostsime sealt veine kaasa ka, need toodi meile hiljem bussi järele, et ei peaks neid ekskursioonil kaasa vedama. Läksime edasi ekskursioonile pealinna. Käisime ühes kolmest kindlusest, jalutasime niisama, sooja oli pidevalt läbi terve Itaalia 36 kraadi, päike säras. Mul isegi polnud palav, harjusin väga ruttu nende temperatuuridega ära. Vaated olid imelised - nägime Apenniine ja Aadria merd. Vabal ajal käisime veel pizzat söömas. Lahkudes San Marinost käisime Riminis ujumas - vesi oli väga soe ja kabiine seal polnud(kõik on hotellide külastajad), niisiis pidime riideid vahetama otse rannal end rätikutega varjates. Polnudki väga hull, Itaalia mehed ainult õgisid meid silmadega... See selleks. Peale kõige aeti meid veel minema, pidime kõndima 500m, enne kui jõudsime vabasse randa, kõik on muidu hotellide omanduses. Nad nägid ka kohe ära, et suur hulk luikesid lendas randa sisse nende alale ja hakkasid õiendama. See oli nii naljakas:DVesi oli julmsoolane.
Rannas käidud, sõitsike Rooma lähistele kämpingusse. väga ilus oli kõik, toad korralikud, igas toas oma vannituba isegi. Meeldis.

5.päev (13.juuli) - Varahommikul hakkasime Napoli poole sõitma. Sinna jõudes läksime kohe Vesuuvi otsa ronima. Alguses oli raske(plätudega liiva ja kivide sees!), aga tippu me jõudsime. Vaated olid imelised - Napoli ja Capri saar olid justkui peopesal. Alla tulles sõitsime Napolisse veel randa, pidime maksma 1€ ja ei olnud jälle kabiine. sama tehnika, mis Riminis tuli kasutusele võtta. Seal oli must liiv ja soe vesi. Sealt Pompej osasse. Meie huvitavaim öömaja - Camping Pompej. Giidil oli raskusi võtmete kätte saamisega, need ei olnud juba retseptsioonis valmis. Lõpuks ootasime meie(mina vennaga) ja 6liikmeline pere(nad olid lihtsalt omavahel sugulased) juba 2 tundi ja siis viidi meid 500m kaugusele omanike vanasse korterisse. Kõik oli avar ja kena, kaks vannituba, köök, mitu telekat ja kaks rõdu. Aga siis pidime juba kämpingusse tagasi minema, niiet meie duši alla ei jõudnudki. Kämpingust 100m kaugusel oligi iidne Pompej, mis 79.aastal mattus vulkaanituha ja laava alla ja on nüüd välja kaevatud. Saime seal olla kuni sulgemiseni, st. 19.30ni. Meie vennaga olimegi väga kaua, käisime kõik tähtsamad kohad ise kaardi abil läbi. Giid Pompejsse tulla ei saanud, sest seal lubatakse ainult kohalikkr giide. Nägime maailma vanimat amfiteatrit ja palju muud. Väga veider oli nii vanas kohas olla... Tänasillutis oli seal ebaühtlane ja taftikivist. Õhtul korteris jõime 8kesi veini, vahtisime rõdult liiklust (see on hullumeelne!). Hästi lõbus oli.

6.päev (14.juuli, ühtlasi mu lemmikpäev) - Hommikul kell 6 sõitsime Napoli kesklinna, prügi on igal pool meeletu. Tegime väikse ringi, oli rahulik, sest kell oli 7. Ostsime värskeid saiakesi ja <span style="font-style: italic;">gelatot</span>( e. jäätist, mida me igas linnas sõime). Läksime sadamasse ja sõitsime 45 minutiga Caprile. Laeval oli väga lõbus kaupmees, kes tegi väga head sõud. Capril jagunes grupp mitmeks - kes läksid lihtsalt randa, kes sõitsid minibussiga ülespoole. Meie läksime ülespoole ja sealt veel edasi köisraudteega Anacapri mäetippu. Mulle väga meeldis köisraudtee, tegin seal pilte ja keerlesin selle tooli peal ringi, allae i krtnud kukkuda. Vend jällegi krtis ja oli krampis seal. See tegi mulle tohutult nalja. Anacapri tipust vaatasime merd ja saart - võrratu! Pidimegi juba allapoole sõtma. Käisime söömas, ostsime suveniire. Sõitsime minibussiga alla. Osa grupist läks veel minilaevaga ümber saare reisile. Nägime grotte, kuulsuste suvevillasid, kuhu paparazzod ligi ei pääse ja palju muud. Ümber saare minna ei saanud, nägime ainult poolt saart, sest lainetus oli väga suur. Siis oli 2 tundi aega rannas olla. Rand oli kivine, kabiine iseenesest mõista polnud, käisime vetsus vahetamas. Vesi oli soe, sinine, soolane. Väga järsku läks sügavaks. Aeg läks linnutiivul ja juba pidimegi tagasi Napolisse sõitma. Ööbisime jälle oma korteris. Muide, Napolis on palju sõbralikke hulkuvaid koeri. Ka samasuguseid inimesi...

7.päev (15.juuli) - Varahommikul hakkasime Rooma poole kihutama. <strong>Rooma</strong> linnaekskursioon: Püha Peetruse väljak koos samanimelise maailma suurima kirikuga, <strong>Vatikan</strong>
– maailma kõige väiksem linn-riik, kus asub Rooma Paavsti residents.
Võimalus külastada Vatikani muuseumi koos Sixtuse kabeliga, mis on
kuulus Michelangelo freskode poolest. Ausalt öeldes kui su ümber on 1000 turisti, siis ei oli kabel midagi erilist, ei saa keskenduda. Peale lõunat jätkame Roomaga
tutvumist: Colosseum - üks kuulsamaid vanaaja mälestusmärke, Rooma
Foorum, Kapitoolium, Navona väljak, Veneetsia väljak, grandioosne Trevi
purskkaev, Panteoni tempel, Hispaania väljak jne. Kokku kõndisime 10 km. Bussi jõudes olid kõik väsinud. Hakkasime sõitma kämpingu poole. Kämping sama, mis 4.päeval.

8. päev (16.juuli) - <strong>Pisa </strong>– vajuva torni linn. Linnaekskursioon: Toomkiriku
väljak ehk Imede Väljak, kus asuvad Toomkirik, ristimiskoda ja kuulus
Pisa Torn jne. Pealelõunal suundusime Michelangelo sünnilinna <strong>Firenzesse.</strong>
Linnaekskursioon: maaliline Ponte Vecchio (vana sild või kulla sild),
Santa Croce kirik, vanalinnas asuv kaunis raekoda Palazzo Vecchio,
toomkirik jne. Vabal ajal läksime vennaga restorani, sõime ülihead Itaalia toitu. Jõudsin osta veel ühe nahkvöö ja jooksime(!) kohtumispaika, et mitte hiljaks jääda. Suundusime bussi ja sõitsime Veneetsia suunas. Kämping sama, mis 3.päeval.

9.päev (17.juuli) - <strong>Veneetsia </strong>– Aadria mere kuninganna.Seda linna loetakse
üheks omapärasemaks linnaks maailmas. Veneetsia harmooniline
arhitektuur on säilinud muutumatul kujul sajandeid. Linnaekskursioon:
Püha Markuse väljak koos samanimelise katedraaliga, Rialto sild,
Doodžide palee. Sõitsime gondliga. Sõitsime laevaga tagasi. Hakkasime Tšehhi poole sõitma. Jõudsime sinna 2 öösel.

10. ja 11.päev - pmst sama, mis 1. ja 2. päev. Lõpuks tagasi kodus!

Kokkuvõttes jäin rahule ja meeldis. Vaba aega oleks ju võinud rohkem olla, aga palju suveniire sai ostetud ja unistuste maa nähtud.

Minu Itaalia, Austria ja San Marino reis 03/08/2008 13:47 #2

• -Mannu-
  • Aktivist
  • Postitusi: 2795
Mina siis olin see, kes siin 2 tundi kirjutas.

Minu Itaalia, Austria ja San Marino reis 03/08/2008 13:49 #3

• Click
  • Kreisi kasutaja
  • Postitusi: 1702
Kadedaks teeb kohe:P tundub,et väga lahe oli teil seal:)

Minu Itaalia, Austria ja San Marino reis 03/08/2008 14:39 #4

• Lacoste
  • Kasutaja
  • Postitusi: 871
Ma nüüd küsiksin, et kes teil giid oli?

Minu Itaalia, Austria ja San Marino reis 03/08/2008 15:23 #5

• -Mannu-
  • Aktivist
  • Postitusi: 2795
Meil oli Heli Jegorova. Bussijuhid olid Tiit ja Toivo ja nad olid hästi lahedad, tegid nalja kogu aeg ja nii.

Minu Itaalia, Austria ja San Marino reis 03/08/2008 15:27 #6

• aabits
  • Moderaator
  • Postitusi: 2745
Jube vahva on lugeda selliseid reisikirjeldusi, tekib kohe endal tahtmine sinna kohta minna, aga pole suhteliselt kaua kuhugi pikemalt läinud.
Tahaks samamoodi kusagil soojas linnakeses jalutada, närve puhata, aga end samal ajal harida. Parimad reisid on sellised, mille eesmärk ei ole kasutada kohalisse spaa-teenuseid ja enamuse päevast rannaliival lebada, kuigi vahel on tunne, et seda just teekski.

Minu Itaalia, Austria ja San Marino reis 04/08/2008 15:35 #7

• yks
  • Kasutaja
  • Postitusi: 527
Sa ei kujuta ette, kui kade ma praegu olen!

Minu Itaalia, Austria ja San Marino reis 12/10/2008 17:06 #8

Ma tean , et suht vana teema, aga siiski küsiks - mis reisibürooga te käisite ?

Minu Itaalia, Austria ja San Marino reis 13/10/2008 17:40 #9

Vabandust, sain juba ühest teisest teemast teada
(kahju, et siin postitusi muuta ei saa )

Minu Itaalia, Austria ja San Marino reis 13/10/2008 17:55 #10

• Philomela
  • Kreisi kasutaja
  • Postitusi: 1881
Väga lahe reis oli sul!
Aga oodake vaid, kui ma kuskil jaanuaris siia oma unelmate reisist räägin, mis detsembris on plaanis teha. Oioi
  • Lehekülg:
  • 1
Lehekülje loomise kiirus: 0.74 sekundit
  • Haldaja: Windway OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!