EEVA naistekas

• Registreeri

* kohustuslikud väljad

Tere, Külaline
Käisid reisil - jaga muljeid teistegagi. Soovid reisile minna aga pole valikus kindel - küsi nõu. Otsid reisikaaslast - anna sellest teada.
  • Lehekülg:
  • 1

TEEMA: Puhkus Eestis

Puhkus Eestis 24/07/2007 17:15 #1

• Postitusi: 10
Kus teie (sel suvel) Eesti pinnal ringi olete rännanud?
Ise olen peaasjalikult igal pool käinud kui varasemaid aastaid ka arvesse võtta, kuid nüüd tahaks oma partneriga nädala vahetuseks loodusesse puhkama minna, kuid ma alles leiutan seda õiget paika
Olin just haige, niiet mere ääres kepslemise võiksin vist oma valikutst välja jätta. Samas kui ilm ilus, ega ei tahakski mujale. Noormees võib ka ujuda ja mina istun sall kaelas ja ootan päikse loojumist. Telgis ööbimise pean vist samuti välistama.
On kellelgi soovitusi?
Ise soovitan Kõrvemaale minna, mõnus matkarada oli seal. Suurte tõusude, languste ja Jussi järvedega. Kuskil 10 km pikk, kuid täitsa jõukohane teekond, ilus pealekauba Mina jäin igati rahule.

Puhkus Eestis 24/07/2007 17:21 #2

• KerliL
  • Kasutaja
  • Postitusi: 671

Ise see suvi puhkasin nädal aega Saaremaal, sõitsime lihtsalt ringi mõndades kohtades.

Aga soovitan uurida Soomaa kanti ja Lõuna-Eestit. Ka seal on tohutult ilusaid kohti.

Ja Kõrvemaa on vaieldamatult kaunis! Käisin eelmine aasta seal Kevadjooksul.

Puhkus Eestis 24/07/2007 17:23 #3

• joan
  • Postitusi: 3246
Meie läheme järgmise nädala alguses Saaremaa tripile.. Nimelt ma ise elan Saaremaal, aga nii palju on ilusaid kohti, mida tahaks näha. Telkimise-matkamise jätame teiseks korraks. Liigume ringi mu venna laguneva Golfiga ja ööbime puhketaludes, üks on selline väike rannamaja. Vinge reis saab olema

Puhkus Eestis 24/07/2007 18:48 #4

• aabits
  • Postitusi: 2745
Mina soovitaksin Peipsi järve äärseid alasid. Ütlesid küll, et mere ääres külm ja ujuda ei saa, aga Peipsi järv on nii mõnusalt suur nagu meri aga samas rahulik niiet külma sealt küll ei õhka. Seal kandis on ka selliseid kämpingumajadega ööbimiskohti. Ise viibin seal suviti palju, sest mul on suvila seal. Ujuma ju minema ei peagi, soovitan lihtsalt Peipsi kanti selle ümbruse pärast, TOHUTULT rahulik ja muremõtted lähevad peast ära. Eriti veel, kui on palav pärastlõuna, tirtsud siristavad heina sees, järv kohiseb vaikselt ja kaugelt on kuulda traktorimüra. Võibolla olen ma vanamoodne, aga see on lihtsalt nii mõnus tunne aeg-ajalt seal olla ja mõelda rahulikult kõige üle, mida muidu kärases igapäevaelus teha ei saa.

Puhkus Eestis 24/07/2007 20:56 #5

• joan
  • Postitusi: 3246
Lõuna-Eesti võib ka lahe olla. Ma ise polegi sinna sattunud, samuti Peipsi äärde. Tuleb plaani võtta

Puhkus Eestis 24/07/2007 22:29 #6

• znelle
  • Postitusi: 5143
See subi olen ma päris palju Eesti peal ringi rännanud.
Üks nädalavahetus olime Haapsalus....väga ilus linn. Ja ööbisime Jahiklubi's...., kus kahene tuba maksis ainult 400.-, kõik pesemis ja söömis võimalused olid olemas.
Siis puhkuse ajal alustasime oma Eesti trippi nii, et algul sõitsime Viljandisse mu vanaisa juurde. Viljandi linn tasub vaatamist...eriti linnusevaremed (Y). Ühe öö ööbisin vanaisa juures ja siis läksime edasi Lõuna-Eesti poole. Ehk siis Otepääle. Seal ööbisin Andu puhkekeskuses, mis on ka eriti ilus koht ja väga soodne. Öö oli vist 400.-kahele inimesele. Seal hoovis olid neil igast vaba aja veetmis asjad...näiteks batuut, mini-golf, jõe kohale olid pandud nöörid, mida mööda sai turnida teisele poole jõge jne jne. Igatahes soovitan seda kohta
Siis Otepääl olles käisime ka Tõrvas ja selle lähedal asuvates Koorküla koobastes, mis olid väga lahedad. Siis vaatasime igasuguseid varemeid ja vanasid kirikuid jne ja lihtsalt kruiisisime mööda Lõuna -Eestit ringi.
Peale kahte ööd Otepääl suundusime Pärnu poole. Seal olime ühee öö. Ööbisime otse Vallikäärus...kahene tuba oli 500.-
Pärnus eriti midagi muud peale Stefanis söömise ja öösel rannas jalutamise ei teinudki. Siis oli seal Vallikäärus ka mingi Uuno kontsert...sai ka seal käidud ja siis Ämblikute muuseumis käisime ka.
Õnneks meil kõikide sõitude ajal olid ilusad ilmad....nii et puhkus oli väga mõnna.
See nädalavahetus on plaanis Saaremad vallutama minna sest suvest tuleb viimast võtta :!:

Aga üldiselt soovitan ka Lõuna-Eestit väga ilusad kohad seal ja mõnus vaikne....muidu ma koguaeg Tallinna kesklinnas

Puhkus Eestis 24/07/2007 23:03 #7

• Kataa
  • Kasutaja
  • Postitusi: 669
Mina veedan võimalikult palju aega, Peipis ääres. Meil on seal suvila ja rand on ka kohe lähedal (:

Puhkus Eestis 25/07/2007 12:32 #8

• beautiful
  • Postitusi: 1824
Olen juba pikkemat aega oma mehele ajudesse käinud, et ta võtaks mõned nädalad vabaks, et saaks minna Eesti peale tuuritama. Olen nii palju kuulnud ilusatest kohtadest... tahaks ju ise ka näha, ja pealegi ei peagi ei ole see Eesti üldse nii suur, et oleks ei tea kui raske tiir peale teha ju.

Sõbrad plaanivad ATV-dega Eesti tuurile minna, Panevad praegu plaani kokku, et mis kohti külastada ja kus ööbida ja mida teha. Mingi 2-3 nädalane tripp tuleb.... tahaks ka nii väga minna Aga kahjuks minul ei ole veel ATV-d ja ei tahaks kogu tee mehe taga istuda Ja pealegi ATV-dega minnes ei saaks me lapse kaasa võtta, aga 3 näd teda vanaemade hoolde jätta oleks ka võimatu

Puhkus Eestis 25/07/2007 17:11 #9

• Postitusi: 10
[quote]Olen eluaeg Eestis elanud ja polegi kunagi eriti Eesti peal rännanud Kooliga olid mingid sõidud, aga üsna harva ja ega ei mäleta ka eriti.
Võid ju pool trippi kaasa teha. Siis poole reisu pealt sõidad tagasi koju. See oleks suurepärane võimalus sul - mõtle veel

Puhkus Eestis 25/07/2007 17:13 #10

• Postitusi: 10
[quote]Mina korraldan Kääbuskoerte ja buldogite tõuühingu suvepäevi ja läheme augustis Haapsallu Paralepa kämpingusse. Tundub ka ilus mereäärne koht, aga eks oskan siis rohkem rääkida, kui juba käidud.

Ise see suvi puhkasin nädal aega Saare ...[/quote[br]
Olen põline lõunaestlane ja Saaremaal ka mitu aastat elanud. Need kandid päris tuttavad juba mulle Kuid Soomaale pole veel tõesti jõudnud. Plaanin sinna kindlasti ka minna.

Puhkus Eestis 29/01/2008 17:08 #11

• beautiful
  • Postitusi: 1824
Kas keegi teab mõnda lahedat kohta (turismitalu, puhkebaas) kas Peipsi järve äärsetes kohtades või kuskil Haapsalu kandis, või mujal (mitte Lõuna - Eestis) Kus oleks rattamatka rajad ja kindlasti saun
Äkki keegi on käinud... kuulnud

Plaanime u.20 inim seltskonnaga märtsi-aprilli paiku rattamatkale minna... otsime parasjagu kohta:)

Puhkus Eestis 19/02/2008 09:05 #12

• greeeete
  • Postitusi: 2
meie oleme viimastel aastatel käinud Saarematuuril ja Hiiumaatuuril. sõnu pole muidugi vaja ja soovitan kõigile, kes käinud pole. Hiiumaa on rahulikum kui Saaremaa ja sobibki rohkem rahulikuks roheliseks puhkuseks, Saaremaal on ilmselt rohkem teha. mulle meeldivad mõlemad väga. Lõuna-Eestis on ka palju avastada, nt Piusa koopad on lahedad ja lapsena kunagi käisime mingis karjäärimoodi kohas seal lähedal, mis oli nagu the beach - suur liivakarjäär ja klaasjad väiksed järvekesed, kus ujudes võis vaadata ilusaid rohelisi taimi ja hästi soe oli seal, aga ma ei mäleta mis selle koha nimi oli.. tuleb vist minna otsima:) Sel aastal on plaan minna peipsi äärde, turismimessilt haarasin igasuguseid infomaterjale-värke, hakkan vaikselt uurima! ja Kihnu olen juba mitu aastat tahtnud minna, aga pole kuidagi plaani mahtunud.

Puhkus Eestis 19/02/2008 09:43 #13

• Pilar
  • Kreisi kasutaja
  • Postitusi: 1786
olen ka ikka igalpool ringi rännanud üle Eesti
SUvel oli muidugi mõnus ka, et täna otsustasime, tavaika lähme ja oligi minek.
Aga kõige rohkem meeldis Lõuna- Eesti reis...

Puhkus Eestis 26/06/2009 13:05 #14

• kadri5
  • Veteran
  • Postitusi: 3373

Kas äkki keegi oskab muljetada Kihnu saarest ? Mind ennast tõmbab see koht juba pikka aega ja ma mõtlesin,et äkki keegi teist oskab ka rääkida,kuidas seal tegelikult on,sest jutt on neil hea.

Beautiful'ile - Hilja, ma tea, aga muidu sinu kirjeldusega kattub ideaalselt Roosta Puhkeküla

Puhkus Eestis 26/06/2009 14:53 #15

Kas äkki keegi oskab muljetada Kihnu saarest ?
Ma käisin selle kuu alguses klassiga Kihnus. Esmamulje oli äge, sest kohe algul sõitsid meist mööda kohalikud, kellest pooled olid autos ja pooled katusel:D Siis nad karjusid ja lehvitasid meile!
Üpris paljude majade juures olid basseinid ja kohalikud sõitsid ringi külgkorviga mootorratastega.
Meile oli planeeritud ringreis veoautode kastis sõites. See oli ka üpris lahe. Samuti esinesid meile kohalikud, kes laulsid ja tantsisid. Käisime ka Kihnu kooli juures, kalmistul, tuletorni juures ning pidime minema ka muuseumisse, kuid see oli renoveerimisel.

Puhkus Eestis 18/02/2011 11:05 #16

• Piripiiga
  • Postitusi: 105
Kindlasti tasub käia Hiiumaal ja Saaremaal, need on tegelikult väga erinevad saared ja väga erinevate inimestega - seepärast soovitangi käia mõlemas kohas, sest need on lihtsalt nii üllatavalt erinevad
  • Lehekülg:
  • 1
Lehekülje loomise kiirus: 1.07 sekundit
  • Haldaja: Windway OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!