EEVA naistekas

• Registreeri

* kohustuslikud väljad

Tere, Külaline
Käisid reisil - jaga muljeid teistegagi. Soovid reisile minna aga pole valikus kindel - küsi nõu. Otsid reisikaaslast - anna sellest teada.
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2

TEEMA: MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 12:02 #1

Sai siis suve lõpus üks reis tehtud. Muljetest siis nii palju, et reis oli väga tore, kuigi vahepeal mind häiris tõesti see, et me koguaeg mööda Itaaliat ringi sõitsime. Ilmad olid muidugi võrratud. Lõuna pool (Rooma, Napoli) oli ikka veidi üle 30 kraadi, aga kui viibisime põhja pool (Milano, Torino, Genova), siis oli veidi all 30 kraadi, kuid põhjast tulnud inimesele oligi see väga paras!

NB: Ma tean, et alguses on mitu korda pikemad tekstid, kui lõpus, kuid lõpuks ma enam ei viitsinud seda kirjutada.

15. august 2006, Tallinn-Rooma
Tallinnast väljusime juba varahommikul. Nagu mulle alati meeldinud on, meeldis ka see lennukisõit. Kahjuks vajusid peaaegu kõik minu pereliikmed unne ning veidi igav oli. Ainult väike õde oli üleval ja pea 1 tund ma mängisin lihtsalt tavalist sõnamängu temaga. Ta ise kardab jubedalt lendamist ja alguses oli ta paanikas. Pärast proovisin ta tähelepanu mujale juhtida. Kui lennujaamast välja astusime, siis ta vartas rõõmsalt, kui tore oli lennukiga sõita. Lõpuks jõudsime me oma suurte kottidega hotelli, millel nimeks Fortyseven. Tegemist on viietärnihotelliga ja kõik oleme praegu sellega rahul. Viskasime kraami hotelli ja läksime ise kohe Roomat imetlema. Kõigepealt einestasime ühes kohvikus. Tellimisega oli probleeme, kuna seal polnud inglise keelset menüüd, aga müüa rääkis segamini prantsuse ja inglise keeles meile lahti, mis millises toidus leidub. Kui kõhud täis, siis oli aeg endale sõiduvahend otsida. Söögist nii palju, et mina olin selle pastamoodi lögaga üpris rahul. Veidi vürtsikas oli. Rentisime ühe üpris tagaishoidliku auto, sest hotelli peale kulus niigi palju raha. Rooma on minu meelest tõsiselt võimas linn. Mul oli koguaeg tunne, et ma olen kas mingis filmis, töödeldud fotol või suurepärase kunstniku joonistatud maalil. Istusime parkides ja põhilise aja veetsime vanas kesklinnas. Vaadatud sai Colosseum, Panteoni tempel, Ameiluse sild ja Tituse võidukaar. Kuna sellest meile esimeseks päevaks täiesti piisas, siis sättisime tagasi hotelli. Hotell on tõeliselt kena ja see vaade on lausa lummav. Õhtustasime hotellis ning heitsime suhteliselt varakult magama, sest eks päev väsitas ikkagi piisavalt ära ning homseks olid juba järgmised plaanid tehtud.

16. august 2006, Rooma-Napoli
Hommikul äratas meid suhteliselt vara naabertoast tulev suur möll. Minul oli tõesti tunne, et keegi peksab haamriga vastu seina vms, aga ega see polnud meie asi. Kui unest toibusime, siis einestasime hotellis ning seejärel kihutasime autoga Napoli poole. Ilm polnud enam nii kena kui eile. Korraks sadas veidi vihmagi, kuid viriseda ei saa. Kuna Roomat ja Napolit lahutab ikka päris hulk kilomeetreid, siis sõit võttis päris palju väärtuslikust ajast ära. Lõpuks kui Napolisse jõudsime, siis oli muidugi jälle hea tunne. Ka Roomas oli märgata seda, et liiklusreeglitest ei peetud eriti kinni, kuid Napolis märkasin ma seda veel eriti. Tekkis tunne, et autojuhid on värvipimedad, sest koguaeg sõitsid nad siis üle ristmiku, kui soovisid. Valgusfoor oleks nagu tundmatu maa nende jaoks. Kui me kaa parasjagu ühte väga grazyt teed ületama hakkasime, siis otsustas üks meile külje pealt sisse pöörata. Õnneks sõitis ta aeglaselt ja renditud auto sai ainult väikese kõksu külje peale, kuid eks meid suutis see küll piisavalt välja vihastada. Lisaks kohutavatele liiklusharjumustele hulgub Napolis ringi ka väga palju koeri, kes tundusid kohati vägagai verejanulised. Tutvusime lihtsalt linnaga ning tegime mõned sisseostud. Vaatamisväärsused otsustasime järgmisesse päeva. Peatusime Delle Nazioni kolmetärni hotellis, kus oli suhteliselt mõnus, kuid Rooma hotelliga seda loomulikult võrrelda ei saa.

17. august 2006, Napoli
Täna otsustasime veidi lõdvamalt võtta. Hommikusöögi võtsime samas hotellis ning pärast haarasime kaarti hambusse ja lippasime autosse, et püüda selle kohutava liiklusega jälle toime tulla. Sõitsime veidi Napolist välja, et oma pilk ka Vesuuvile peale heita. Ei pidanud pettuma ning minu jaoks oli seal tõesti võrratu. Ma ei suuda seda kirjeldada ja eks papsi tehtud pildidki ei suuda väljendad seda, mis seal tegelikult on. Kui olime juba päris mitu tunnikest Vesuuvi juures veetnud, siis otsustasime tagasi ohtlikusse linna pöörduda. Enne kunstigalerii külastust einestame veel suhteliselt tagasihoidlikus kohvikus. Paari tunni pärast aga selgub, et sealne toit ei sobinud mu õele. Kõht valutas tal jubedalt ja ajas öökima. Pöördusime ruttu tagasi hotelli ning lihtsalt voodis kägaras olles tundis ta ennast paremini. Kuna ma ei saanud teda kuidagi aidata, siis pakkusin välja, et äkki tohin ma ise minna linna edasi uurima. Isa oli sellele muidugi saja protsendiliselt vastu ning lühikese jutuajamise tagajräjel oli otsustatud: mina, poolõde ja isa läheme veel linna uurima. Õde ja isa uus naine jäävad veel hotelli. Läksime siis veel mõnigaid tuntumaid hooneid vaatama ja külastasime poode. Kuna mu isa on paras fotofriik, siis sai päris kõvasti pildistatud ka. Õhtul kui hotelli naasesime, siis olin nii rampväsinud, et uinusin vaata et enne kui voodisse jõudsin pugeda. Ka õhtusöögist ma väga ei hoolinud. Teised pereliikmed einestasid koos hotellitoas ning hommikuks tundis õde ennast juba väga hästi.

18. august 2006, Napoli-Rooma-Milano
Nagu ma eile mainisin tundis Anette ennast hommikul juba palju paremini ning nagu plaanitud kirjutasime ennast hotellist välja ja kihutasime taaskord Roomasse. Pärastlõunal olime seal ning tagastasime auto. Tegelikult oli sellega suuri probleeme, sest auto oli ikkagi Napolis kahjustada saanud ning alguses ei tahetud üldse lubada nii, et me sellega Roomast välja sõidame. Eks isa pidi kõva raha välja käima ning saime mõlema probleemiga kenasti hakkama. Edasi suundusime lennujaama, kust lendasime lennukiga üle itaalia ja maanudsime otse Milanos. Lennujaama tulid vastu meie ammused head peretuttavad, kes olid juba mitu aastat tagasti Itaaliasse kolinud. Veetsime öö nende pool. Oli tore vahelduseks suhelda ka teiste eestlastega, kes ei ole minu peres, sest eks ikka sõnasõdasid oli meil juba nende väheste päevade jooksul palju olnud. Kuna olime auto ja lennukisõidust parajlt väsinud ning kohale jõudsimegi hilistel õhtutundidel, siis heidsime peagi magama.

19. august 2006, Milano
Hommikul oli pererahvas meie vastu väga sõbralik ja lasi põõnata nii kaua kui kaua hing ihkas. Päeva veetsime ka põhiliselt nende pool. Eks interneti ja telefoni teel sai ikka palju suheldud ka varem, kuid täna istusime põhiliselt ikka aias ja vestlesime teemadel, mis muidu vahele olid jäänud. Peres oli ka üks laps, kuid ega tema väga eesti keelt ei pruukinud. Muidugi ei saa mainimatta jätta, et ega ta üldse palju rääkinud. Oli ju teine alles kahene. Lõunasöögi ajaks läksime koos peretuttavatega ühte meeldivasse restorani ning õnneks ei saanud me keegi sealt mingit kõhuhaigust kaasa. Kuna oli plaanis veel mõni päev Milanos veeta, siis laenasime neilt samadelt tuttavatelt ühe auto ning magasime tolle öö hotellis, et mitte tüli teha. Peatusime sel korral neljatärnihotellis Ata Executive.

20. august 2006, Milano
Täna planeerisime siis rohkem linnaga tutvust teha. Käisime taaskord kunstimuuseumis ning vaatasime veel Napoli suurimaid vaatamisväärsusi. Näiteks nägime ära mõned kirikud ja muud arhitektuuriliselt tähtsad hooned. Lõunat sõime ühes kohvikus ning proovisime ikka kõhuhädasid vältida. See tuli meil ka sel korral hästi välja! Pärast einestamist läks isa internetikohvikut otsima, et veel mõningaid töö asju ajada (puhkuse ajal teeb ka tööd!) ning mina, Anette, Mia (mu õed) ja isa uus naine läksime šoppama. Ostetud sai nii üht-teist ning kui hotelli tagasi pöördusime, siis kotid olid üpris pirakad. Ka sõpradele sain väikseid kingitusi osta. Õhtust sõime ühes meeldivas pastarestoranis, kus kohtusime samade peretuttavatega, kellest oli eelmisel päeval juttu. Peale einestamist läksime tagasi Ata Executive’sse ning heitsime taas magama.

21. august 2006, Milano-Tornio
Lihtsalt hämmastav, kui kiiresti aeg on läinud! Juba on möödas 7 päeva ehk pool meie reisi ajast. Täna siis sõitsime Milanost Torinosse. Õnneks olid peretuttavad nii lahked ja laenasid oma autot meile päris mitmeks päevaks. Meil oli plaanis ju Milanost Torniosse põrutada, sealt veel Genovasse ja siis alles jälle tagasi Milanosse. Kuna läbida oli jällegi päris pikk maa, siis sõitsime seda päris mitu tundi. Kui Torinosse jõudsime, siis oli täpselt aeg lõunat süüa. Kuna olime juba piisavalt pastat näost sisse ajanud, siis sõime seekord mingit salatit. Peale einestamist tutvusime veidi linnaga. Külastasime Auto- ja Egiptuse muuseumit ning läksime Piemontese hotelli. See oli küll kolme tärni hotell, kuid ega kõige halvemaks seda ka pidada ei saanud. Õhtust sõime seal ning uni oli kerge tulema.

22. august 2006,Torino-Genova
Hommikul tegime varajase äratuse ning peale hommikusööki asusime taas Linnaga mässama. Käisime tuntud Superga basiilikat vaatamas ning külastasime ühte kunstigaleriid. Veel sõime lõunat ning siis hakkasime Genova poole sõitma. Sinna sõitsime tiiruga ja käisime veel Ranniku-Alpe vaatamas. Õhtuks jõudsime Genovasse ja peatusime hotellis Columbus Sea.

23. august 2006, Genova
Hommikust sõime hotellis ja seejärel käisime rannas. Pärast külastasime Kolumbuse ausammast, Castello D Albertis muuseumit, Genova doodžide paleed ning pärast käisin õdede ja isa uue naisega linnas jalutamas. Vahepeal einestasime ühes nurgapealses väikeses kohvikus ka. Öö veetsime samas hotellis.

24. august 2006, Genova-Milano-Rooma
Ärkasime varakult ning peale söömist pakkisime kotid auto peale ja kihutasime jälle Milano suunas. Keskpäevaks olime Torinos. Einestasime peretuttavatega koos ühes heas kohvikus ning pärast saatsid nad meid lennuki peale. Loomulikult tagastasime ka auto. Lendasime jälle imekiiresti Roomasse, kus peatusime jälle hotellis Fortyseven. Õhtustasime perega hotellis ja sättisime üpris varakult magama.

25. august 2006, Rooma
Magasime hästi ja einestasime hotellis. Pärast proovisime jälle sõiduvahendit hankida. See võttis küll väga kaua aega, aga lõpuks saime jälle ühe lömmis tagasihoidliku auto. Isa ajas jälle ühes internetikohvikus tööasju ning meie käisime õdede ja isa uue naisega linnas. Käisime veel korra Colosseumit vaatamas. Pärast läksime samasse kohvikusse, kus Isa parasjasti oli ning einestasime seal. Enne restoranis õhtustamist sõitsime veel linnas ringi ja käisime ära Kapitooliumi künkal ja Traianose samba juures. Öö veetsime ikka samas hotellis.

26. august 2006, Rooma
Hommikul sõitsime Isa ja õdedega Roomast välja veidikene. Lõunaks olime jälle tagasi ja kohtusime isa uue naisega. Jalutasime maalilistes parkides ja igal pool.

27. august 2006, Rooma
Kuna koju hakkame sõitma homme, siis pakkisime asjad ning käisime veel viimast korda selle reisi jooksul Roomas. Külastasime paljusid erinevaid poode. Ostsime suveniire ja muid asju ning õhtustasime hotellis.

28. august 2006, Rooma-Talinn
Kodu, kallis kodu!

PS: Mu isa tegi umbes 1000 pilti igal pool, aga ma ei ole neid veel tema käest saanud. Ma unustasin kohe küsida, aga ehk ma kunagi saan need enda arvutisse ka (fotona saan kindlasti) ja kui see õnnestub, siis panen siia üles!

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 13:58 #2

• siqke
  • Postitusi: 531
ajasid kadedaks
tahan ka minna
väge hea ülevaade

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 14:34 #3

• Postitusi: 508
Paistab et oli väga hea reis! Ohh, kuidas tahaks sinna tagasi

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 16:00 #4

Oligi. Reis oli võrratu ja muidugi ma postitasin selle siia, et teid kadedaks ajada. Ei tegelikult ma ei ole enda reisipäevikuga väga rahul, sest viimastel päevadel on nagu kuidagi väga lühidaks jäänud tekst.

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 16:25 #5

• joan
  • Postitusi: 3246
Kadedaks teeb Aga ilgelt hea on see, kui on kuskil tuttavad ees ootamas. Ja õudselt tahaks juba mõnesid pilte näha
Muide, kas Itaalia linnades olid ka KÕIK autod mõlgitud?
Tahaksin ka kunagi Itaaliasse minna, aga järgmise aasta sügiseks plaanin veel ühte Pariisi-trippi .. mingi koolivaheajal nädalaks näiteks, saaks muuseumides rahulikult käia jne.

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 16:28 #6

Kuule tundub küll, et liiklusreeglitest kinni ei peeta üldse. Napolis oli minu arust kõige hullem, aga võib-olla ainult tundus. Põhimõtteliselt on seal vist ime tervet autot näha! Ja ma üriatn pildid saada, aga see on kahtlane, sest ma unustasin kohe isa juures küsida ja ma ise olen Viljandis kodus. Nüüd hakkab kool ja kooli ajal ma ei käi nii tihti Tallinnas, et ma saaks isa arvutist pildid enda läptoppi vedada, aga loodetavasti ta säilitab need arvutis ka ja ma saan kunagi mõnda pilti siin ka näidata!

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 16:33 #7

Väga lahe
Tahan kaaa

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 16:36 #8

Ma usun, et kunagi sa kindlasti jõuad sinna. Vähemalt loodan, et jõuad!

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 16:37 #9

Kunagi ikka
Elu on ju mul veel ees

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 16:41 #10

Ma ise oleksin kohutavalt tahtnud Veneetsiasse minna, aga tegelt nägin ju suhteliselt palju ikkagi. Itaalia on suur ju.

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 17:29 #11

• znelle
  • Postitusi: 5143
Tundub, et oli vägagi huvitav reis....aga ma oleks tahtnud rohkem rannas lesida ja soojas merevees ujuda

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 17:56 #12

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 20:32 #14

• joan
  • Postitusi: 3246
Reisipäevikut peab ikka pidama Pärast on endalgi hea lugeda.

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 30/08/2006 20:43 #15

• Lacoste
  • Postitusi: 871
Väga sisukas ülevaade
Kade olen natuke

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 31/08/2006 11:03 #16

Tegelikult keeg ei viitsinud läbigi lugeda nagunii, aga noh.

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 31/08/2006 11:25 #17

• Postitusi: 508
Mina lugesin küll läbi, usun seda tegid teisedki .

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 31/08/2006 13:40 #18

• Lacoste
  • Postitusi: 871
Ma ka lugesin läbi, huvitav ju

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 31/08/2006 14:31 #19

No siis on tore. Ma lihtsalt tean paljusid, kes ei viitsiks sellist kräppi lugeda.

MINU ITAALIA REIS: Rooma, Napoli, Milano, Torino ja Genova 31/08/2006 19:46 #20

• Postitusi: 508
Kust otsast ta siis kräpp on, täitsa põnev reisikirjeldus ju. Väga huvitav on neid lugeda ja ka seda et missugused mõtted teisel tekivad jne. siis tekib kohe mega suur inspiratsioon ka ise see koht üle tšekkida ning sellest kõigest oma versiooniga lagedale tulla.
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2
Lehekülje loomise kiirus: 1.96 sekundit
  • Haldaja: Windway OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!