EEVA naistekas

• Registreeri

* kohustuslikud väljad

Blogid

Tere tulemast EEVA blogikeskkonda! Siin saad lugeda ja jälgida eevakate huvitavaid blogisid erinevatest valdkondadest. Blogide jälgimine on väga lihtne, kliki soovitud blogi juures lingile "Jälgi antud blogi" ja me saadame sulle alati kirja, kui blogisse uus postitus laekub. Kui soovid samuti EEVA blogikeskkonnas blogima hakata, siis võta meiega ühendust. Tule jälgima ja ka ise blogima!

Vaata kindlasti ka teisi suurepäraste blogide kataloogi, kuhu oleme sinu jaoks kokku kogunud lugemisväärt blogid.

• Esileht
    Esileht Kuvatakse kõik blogipostitused.
  • Blogid
    Blogid Kuvatakse kõik blogid.
  • Sildid
    Sildid Kuvatakse kõik sildid.
  • Blogijad
    Blogijad Kuvatakse kõik blogijad.

Past week

Postitas blogisse: Hearts of Cashmere
  • Fondi suurus: Suurem Väiksem

Möödunud (peaaegu) on üsna tegevusrohke olnud ja sellest ka selline vaikus minu blogis. Laupäeval läksin ma ära maale, sest pühapäeval ootas juba pikem sõit ees. Kahjuks sadas terve see õhtu vihma ja õues olemist nautida ei saanudki. Pidime Liinaga isegi öösel (koera) Sofi tuppa tooma, sest ta kardab nii hullult äikest ja eriti seetõttu magada ei saanud. Pisut väsinud oli hommikul olla küll, aga startisime kümne aeg Paide poole. Meie väikese roadtripi eesmärgiks oli siis kuulutuste üles panemine, nii et igasse linna jõudmine võttis päris kaua aega. Pärastlõunal jõudsime Pärnusse, kus me kahjuks suvist ilma nautida ei saanud, aga õnneks ei olnud ka äikest, mida ilmaennustus lubas. Jalutasime rannas natukene ringi ja kuna aeg oli paras lõunasöögi jaoks, siis einestasime ka Rannakohvikus.

image image image image image image image image image
Peale Pärnut juba start Karksi-Nuia poole, et õhtuks vanaema juurde jõuda. Kohale jõudes oli kell juba kaheksa saamas, kui ma õigesti mäletan. Igal juhul oli meil mõnus õhtu ja hommik. Ilm oli ka esmaspäeva juba väga kuumaks läinud, nii et vanaema juurest ära tulles pidi ennast võimalikult õhukeselt riietuma.. Autos oli muidugi selle aja peale saun valmis, kui me linnast välja hakkasime sõitma. Aga selle eest oli hea suvine tagasisõit ja sai täiega nautida seda teed. Aega läks ka muidugi nii palju, et koju jõudsime alles kell seitse õhtul. Peale natukest puhkust sõitsime aga emaga edasi - tema kuhugi sõbranna juurde ja samas viis mind Kuremaale. Oli plaanis väike pidu jälle maha pidada, aga ausalt öeldes oli terve õhtu nii igav, et ma mõtlesin ainult, et saaks koju.. Aga õnneks ei olnud selle eest järgmine hommik halb olla :) . Ja nüüd on need 2 päeva läinud väga Kuremaalikult ehk siis enne lõunat randa, pärast lõunat tuppa ja edasi juba muud tegemised.
Praegu mõtlen küll hirmuga sügise peale - kuidas ma iga hommik üles saan... Ma ei suuda praegu pool 11 ka üles ärgata, aga vaevaliselt lihtsalt sunnin ennast püsti tõusma. Lisaks muidugi see hunnik kohustusi, mis kohe sülle sajavad.. Selline tunne on, et poleks nagu päris valmis, aga samas unistan iga päev, et saaks juba kolida. Saaks juba ometi sinna majanduskooli katsetele minna, oleks süda vähemalt natukene rahulikum..

PS. Teise tripi päeva pildid lisan ilmselt homme, nii et hoidke silma peal ;)

Minu nimeks on Liis ning olen 19-aastane neiu, kes armastab blogimist ning jagab seal kõike, millest elus rõõmu tunneb. Enamasti seondub see kas moe, spordi, toidu või ilumaailmaga, kuid esineb ka postitusi lihtsalt minu igapäevasest elust. Loodan, et ka sina leiad minu blogist midagi huvitavat - head lugemist!

• Haldaja: Windway OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!