Kui võtta minu hinnete järgi, siis pole mul kusagil raskusi ja olen igati tark&eeskujulik. Tõsi ta on - aastahinded on mul siiamaani kõik viied olnud (ja loodan, et on edasi ka), veerandihinnetest juhtub mõnikord mõni neli sisse, kolmedest&kahtedest tunnistusel ei tasu minu puhul rääkidagi, isegi nn jooksvates hinnetes (ehk siis nendes hinnetes, mis saan veerandi jooksul) on mul harva sees mõni kolm, kahte pole pmst kunagi saanud. Selle jutu järgi tundub muidugi, et olen igati korralik, mis on ka muidugi tõsi. Probleeme õppimisega esineb siiski ka minul, pole minagi mingi imelaps, kuid siiski on need probleemid pigem sellepärast, et õpetajad on nendes ainetes kehvad või ülinõudlikud ja norivad; mõned nendest tujutsevad ja panevad näo järgi hinded kui sellepärast, et ma ei õpiks ja oleks rumal. Teen siis väikese kokkuvõte ka nendest ainetest, mis on mulle raskemad ja, mis lihtsamad.
<span style="font-weight: bold;">Ained, mis on mulle rasked:</span>
*Bioloogia - õpetaja on ülinõudlik ja käsib meil õppida ka õpikuvälist materjali. Õpin kõik kenasti ära, aga siis paneb ta töösse midagi, mida ma ei tea. Juhtub ka seda, kui ta annab meile konspektis midagi valesti (mida õpikus pole) või, kui ta unustab meile midagi andmata. Ta on väga hajameelne, ülinõudlik ja hindab tuju&näo järgi. Minu hinded on seal väga erinevad - üks veerand on kõik 100% viied, teine veerand jälle tuleb muudkui neli ja neli. Ja hindeid saame me seal suht vähe (iga veerand saab ta meile kuidagiviisi 3 hinnet kokku ja need pmst kõik kontrolltööde eest).
*Kehaline kasvatus. Vihkan sealset akrobaatikat, mida ma ei oska (sillast ümberpööre, kätel seis või hundiratas jne). Samuti ka kitselt üle hüpet, palliviset (ma ei oska palli visata), kaugushüpet jms. Ainukene asi, mida ma kehalise juures naudin, on uisutund. Seal ma muudkui uisutan ja olen rahul, et nii vahva tund olemas on. Ja jooksimisega saan ka hakkama.
*Muusika - meil käib enamus muusikakoolis ja/või kooris nii, et kõik on suht spetsialistid. Oskavad noodikirja, peavad viisi jms, vastupidi minuga, kes ei oska eriti hästi noodikirja ega ei pea viisi.
*Kunst - meil on ülinõudlik õpetaja, kes norib kõigi kallal (k.a. väga tublide ja andekate kallal). Minu kallal norib ta viimasel ajal vähem ja paneb mulle alati 5-, sest neile kusagil koolitusel räägiti, et peab hindama sellistes ainetes lapse püüdlust teha seda ja ta arvab, et mina püüan teha, aga mul ei tule välja. Samas eelmine aasta polnud mul seal nii head hinded.
<span style="font-weight: bold;">Lemmikud või kerged ained:</span>
*Kirjandus - jumaldan raamatute lugemist ja kirjandite kirjutamist.
*Prantsuse keel - olen seda varem juba õppinud, kui hakkasime seda õppima nii, et olen kõigist parem (enamusel on seal raskused ja, siis nad küsivad vahest minu käest abi). Mulle meeldib see keel muide ka väga.
*Inglise keel - olen seal suhteliselt tugev:), meil on muidugi ka suht vähenõudlik ja tore õps, aga kui meil vahepeal oli üks hästi nõudlik õps, siis olin mina enda rühmas ainuke, kes veerandi 5 kokku sai nii, et inglise keeles olen ikka suht tugev.
*Ajalugu - mulle meeldib see ja see on huvitav.:)Õpetaja võiks ainult natukene parem olla.
*Vene keel - seal läheb mul hästi. Minu hinded on viied ja tihti ka viied plussid lausa. Aga seda keelt rääkida ma ei oska, ma mõtlen, kui ma peaks nüüd venelasega rääkima, siis noh oskaks mingeid primitiivseid lauseid ainult öelda, sest me õppime pähe pmst lihtsalt väljendeid, ntx mis on su lemmikloom, miks on inimestele koduloomad vajalikud jne. Mul jäävad need muidugi lihtsalt pähe, aga minu arust on see suht mõttetu, sellessuhtes, et keelt see väga ei arenda, kui lihtsalt mingeid väljendeid pähe õppida, üksikuid sõnu veidi ja siis grammatikat õppida kah natukene.
Muudes ainetes saan normaalselt hakkama, pole nad mulle just väga raksed ega ka mingid lemmikud ega väga kerged.
Oeh pikk jutt tuli.
Noh, sellest võib järeldada, kuidas mulle meeldib kirjutada ja jutustada jms nii, et kirjandus on kindlasti üks mu lemmiktunde.
<span style="font-weight: bold;"><span style="font-weight: bold;"><span style="font-weight: bold;"><span style="font-weight: bold;"><span style="font-weight: bold;"></span></span></span></span>
</span>