Rääkides riide- ja kosmeetikapoodidest jms, siis mul on tujud seinast seina. Mõnikord ajab väga närvi kui astun poodi sisse, kus ei ole ühtegi inimest ja müüa ei vaevu teretamagi (tavaliselt teen seda siis ise, viisakalt muidugi). Samas mulle meeldib ükskõiksus müüjate poolt siis, kui ma lihtsalt poes aega surnuks löön ja asjadest niisama mööda tuhisen. Tavaliselt aga just sellistel puhkudel on müüjad parvena abi pakkumas ja enne, kui kahe jalaga poes olen, küsitakse, kas saab aidata. Aga kui teine kord jälle tõesti müüja abi vaja on, nt sobivas suuruses teksade leidmisel, siis ei ole neid kusagilt võtta/on jube loiud-pahurad. Niiet see toob tõesti naeratuse näole kui müüja on tähelepanelik ja märkab, et klient vajab abi. Mulle meeldib, kui klienditeenindajad et ole ülimalt konservatiivsed ja viisakad, vaid just vabad ja loomulikud, annavad soovitusi, kommenteerivad jne, siis muutub ostmisprotsess mõnusaks vestluseks ka. Näiteks meeldivad mulle väga La Senza pesupoe müüjad.