EEVA naistekas

Pühapäev, 25. October 2020

Last updateR, 13 Jul 2018 9pm

  • Registreeri
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *

    * kohustuslikud väljad

Mida tuleks kaalujälgimisel tähele panna?

Pirn ja mõõdulint

Kui teed motiveeritult trenni ja sööd korralikult ning jõuad oma eesmärgini, siis kõige hullem, mis teha annaks, oleks kõik see vaev pooleli jätta. Et ennast vormis hoida, tuleb ka edaspidi trenni teha ja seda nii pikalt kui võimalik, sest kui sa pooleli jätad, siis leiad ennast peagi sama vormikana, kui treening tee alguses.

Unusta ära kõik super dieedid. Viska minema oma imeravimid ja muu pudi-padi, mis lubavad sul märkimisväärseid tulemusi lühikese ajaga. Sinu geneetiline kood ütleb selle, kas sul on võimalik kaalus alla võtta või mitte. Kui su keha ei põleta rasva kehaosadelt, mis on trenni saanud, siis astubki mängu geneetika. Äri ürita ühte kehaosa treeninguga esile tõsta, terve keha vajab treeningut.

Sa ei võtnud kaalus juurde üle öö ega kahe kuuga, ja samuti sa ei saa ka kaalust alla sama kiirelt. Kõik võtab aega. Mõtle, et su kaal on rong, mis lähened tasapisi kiirust maha võttes lõpp-peatuseni. Kannatlikkus on antud juhul võlusõna. Pea päevikut oma toitumise ja liikumise harjumuste kohta.
Et püsida vormis, pead sa oma keha ergutama. Proteiin, süsivesikud ja rasv on tähtsad, aga võtmesõnaks on hoopis vitamiinid ja mineraalid, mida su keha samuti vajab. Lisa oma toidumenüüsse palju värskeid juur ja puuvilju.

Sa tahad saada vormi? Siis sa pead selle kallal tööd tegema, aega selleks varuma ja kõige tähtsam, ka ellu viima. Diivanil lösutamine ja sellest mõtlemine ei vii kuhugi. Alusta kasvõi kergest liikumisest looduses.

Kaalu saad alla võtta ka üksnes dieediga, aga kui tahad ka oma keha vormi saada ja ennetada südamehaigusi, tuleb ka sportlikku tegevust oma päevaplaanidesse võtta. Sa pead vaimselt tugev olema ja ei tohi lasta tagasilöökidest, kui need peaksid juhtuma, heidutada ennast. Püstitatud eesmärkideni jõudmine ei ole alati lihtne. Et mäest alla saada, tuleb esmalt sinna tippu jõuda. Ole pigem natuke toekam ja rohkem musklis kui hästi kõhn ja lodev. Ära aja alati taga seda ideaal kaalu. Sealt on vaid samm anorektikuks saamiseni. Olles toekam, on sul rohkem energiat ja vaimne tervis on tugevam, rääkimata füüsilisest vormist.

Kui sa oled endale loonud mingisuguse ülima unistuse, näha välja nagu mõni kaunis superstaar, siis loobu sellest ideest kohe eos, sest see on täitmatu unistus. Sinu keha on sinu keha ja sellega nüüd üliloomulikku ka saavutada ei saa. Kuid kaalust alla võttes võid sa ikkagi näha väga veetlev ja ihaldatud. Jäta meelde, et täiuslikkust ei ole olemas. Kontsentreeru sellele, et terves kehas on terve vaim.

Õnne

Postitas 09/12/2007 10:32 by marguetta #216939
selgelt välja öeldud.
Postitas 09/12/2007 12:11 by Jaana #216940
Tõsi ta on, et kõige parem vormi saamise viis on sporti tehes. Ei mina usu nendesse hüper-super dieetidesse. Peale sünnitamist läks mul ca 5 kuud aega, et taas vormi saada. Aga see eeldas ka pidevat treenimist. Põhiliselt käisin jooksmas ja rattaga sõitmas.

Avalda arvamust antud teemal
Arvamuse avaldamiseks logi sisse! Konto puudub? Palun registreeri end.
  • Haldaja: Kaunis OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!

Sa oled siin: Esileht Artiklid Tervis & sport Mida tuleks kaalujälgimisel tähele panna?