Mõne puuduse koha pealt saab silma kinni pigistada, aga on asju, mis võivad suures ulatuses hävitada mistahes suhte.
Naine teeb endast “miss vooruslikkuse”. Pead kinni kõikidest konservatiivsetest vaadetest, mis puudutavad mehe-naise vahelisi suhteid. Siiski ära unusta, et olema ja näima on kaks eri asja. Paljud artiklid ütlevad, et meestele meeldivad ligipääsmatud naised, aga ”pipardamisega” ei tasu üle pingutada.
Kritiseerib teisi naisi. Oma paremust ei tõesta sa öeldes: “Vaata, sellel kiitsakal tüdrukul on nii inetud kingad! Tal pole üldse stiilitaju, fuuh!”. Lõppude lõpuks, naist ei armastata tänu tema garderoobile. Pealegi taipavad mehed sellest vähe ja vaevalt suudad seda muuta. Mis muusse puutub, siis püüa leida tõhusaid mooduseid tõestamaks, et oled kõigist parim. Selleks ei pea sa käiku laskma primitiivset kriitikat ja välja tooma teiste eksimusi.
Pulbitseb armukadedusest. Mõned inimesed arvavad, et “kui mees/naine on armukade, siis see tähendab, et ta hoolib”. Aga nad ei mõtle, et armukadedus peab jääma mõistlikkuse piiridesse. Mõista, et suhted on rajatud usaldusele (mitte sellisele usaldusele, mis põhineb mehe taskute, märkmiku, mobiili ja meili kontrollimisel).
Nõuab kogu aeg tähelepanu. Kui sa hakkad sõna otseses mõttes mehelt tähelepanu ja hellitusi lunima, siis väsib ta sellest ruttu.
Võtab kogu vaba aja. Ära ürita hõivata kogu tema vaba aega, jälgides iga tema liigutust – see ei too head. Meestele ei meeldi kanda ”kägistavat kaelarihma”.
Näitab välja liiga palju emotsioone. Pea meeles, sellised tühiasjad nagu murdunud küüs, ei ole väärt sinu viha või pisaraid. Ära ole kapriisne – see ärritab.
Veab meest poode pidi, kuni ta kokku kukub. Pead olema järeleandlikum – meestele ei meeldi sellised pikad ostutuurid. Sa peaks kaasa võtma hoopis oma sõbratari.
Räägib kogu aeg. See ei tähenda, et mehele ei meeldi sind kuulata. Kõige tõenäolisemalt on ta üsna vähe huvitatud väikestest ebaolulistest üksikasjadest. Ja pealegi, vaikimiskunst pole vähem väärtuslik, kui oskus süstida vestlusesse vaimukaid märkusi.
EEVA