EEVA naistekas

• Registreeri

* kohustuslikud väljad

Blogid

Tere tulemast EEVA blogikeskkonda! Siin saad lugeda ja jälgida eevakate huvitavaid blogisid erinevatest valdkondadest. Blogide jälgimine on väga lihtne, kliki soovitud blogi juures lingile "Jälgi antud blogi" ja me saadame sulle alati kirja, kui blogisse uus postitus laekub. Kui soovid samuti EEVA blogikeskkonnas blogima hakata, siis võta meiega ühendust. Tule jälgima ja ka ise blogima!

Vaata kindlasti ka teisi suurepäraste blogide kataloogi, kuhu oleme sinu jaoks kokku kogunud lugemisväärt blogid.

• Esileht
    Esileht Kuvatakse kõik blogipostitused.
  • Blogid
    Blogid Kuvatakse kõik blogid.
  • Sildid
    Sildid Kuvatakse kõik sildid.
  • Blogijad
    Blogijad Kuvatakse kõik blogijad.

My grazy life

Postitas blogisse: Lilyac
  • Fondi suurus: Suurem Väiksem

Hey!:)

Mõtlesin et viskan ka killukese oma pisikesest eelmisest nädalast siia ja räägin mida ma üleüldiselt korda suutsin saata, kuigi ega midagi erilist ei olnudki.(deep)

Üldiselt nagu teada olen ma just teise kursuse lõpetanud noor neiu, kellel hakkas eelmine nädal suvevaheaeg(ma ootasin seda nii kaua).

Alustuseks algas mul vaheaeg ja järgisel õppeaastal olen juba kolmandal kursusel kus aga üritan ära teha mõne riikliku eksami, et minna õppima midagi huvitavamat kui praegune eriala.

Et aga suvevaheaeg saaks armsa avapaugu, siis viidi mind loomaaeda(Tallinnasse sõitsin ma muidugi rongiga, sest nii mugavaks elu muuta ei saa). Loomaaeda jõudes avastasin ma, et mu õpilaspilet pole pikendatud ja seetõttu pidin maksma täispileti hinna(aga ega mul sellest kahju ei olnud). Muidugi olin ma seal varem käinud ja teadsin täpselt mis seal minu lemmikud on, niiet uisapäisa me ringi ei jooksnud(infoks siis niipalju et minu enda lemmikud on seal maod, troopikamaja ja troopikamaja juures asuvad linnud jms. lahedad sellid). Ja nagu alati siis ka see kord toitsin ma seal linde, muud mul vaja polnudki. Peale seda läksime tegime ühe kiire eine, ning seejärel tuli äkiline otsus minna ja külastada esimest korda elus Saaremaad. Kahjuks ei jõudnud ma erilist pilku sellele armsale saarele peale  visata kuna väsimus oli peale pikka sõitu nii suur ja lihtsalt ei jaksanud enam üleval olla. Ja õhtul tuli mulle meelde, et ou homme on ju Jaanipäev ja ma lihtsalt pidin mandrile tagasi kiirustama, sest meie igaaastane rituaal on olnud käija meie armsa vanaema kandis jaanitulel:). Järgmine hommik ehk 23.Juuni algas minu päev kell 4 hommikul, et jõuda Kuressaare-Tallinn bussile mis väljus bussijaamast kell 05.35. Vot see oli üks piinarikas reis mandrile, sest bussi istmed olid ebamugavad ja see buss kolksus jubedalt kui vähegi kusagilt august läbi sõitis, ning peale selle oli lausa võimatu selles bussis magama jääda:( Aga Tallinnasse jõudsin ma täpselt kell 9.30 eks lõpupoole sai kella väga tihti jälgitud, sest minu järgmine buss(Tallinn-Rakvere) väljus kell 10.00 aga bussiaegades oli kirjas et buss jõuab Tallinna juba kell 9.00 aga see selleks:). Tallinna jõudes esimene asi mida ma tegin oli kohe rutuga bussijaama piletit ostma ja mul vedas, õnneks sain ma viimase istekoha nr.49. Küll ma olin õnnelik et ma ootama ei pea hakkama kella 13.00 bussi. Kui buss ette sõitis ja ma lõpuks bussi sain tekkis uus probleem, minu numbriga istekohta ei olnud. Viimane istekoht mis seal bussis üldse oli, oli nr.47. Siis hakkas pisike häirekell peas tööle, et mis nüüd edasi saab?Kas ma pean nüüd maha jääma? Aga minu õnneks oli keegi tulematta jäänud ja ma sain selle koha endale(vahest ma mõtlen et kuidas saab üldse müüa välja piletit sellise istekoha numbriga mida bussis ültse ei eksisteerigi?). Ja algas järgmine sõit, mis õnneks kestis vaid 1,3 tundi ja olin täpselt 11.30 kohal nagu graafik ette näitas:) ja selle üle oli mul ülimalt hea meel. Kui aga jõudsin rakvere algas uus sõit, aga seekord autoga ja kolmveerand tundi pikk ja enne maale minekut hüppasime poest ka läbi, ning muretsesime head a paremat. Maale jõudes haaras mind selline rahu ja rõõm et kui voodit nägin siis sinna ma kohe vajusin. Peale pisikest lõunauinakut otsustasin end üles ajada ja minna vaatama mida teised mässavad, ning muidugi ma leidsin nad otsekohe maasikaaiast. Nõnda aeg vaikselt veeres ja vaikselt hakkasid teisedki kohale jõudma(tädi ja ta lapsed), siis tegime väikse grilli ja asusime pargi poole teele(park on vanaema juurest umbes 7minuti kaugusel). Pargis sai kiigutud ja muud huvitavat tehtud. Aga kokkuvõtteks ütleks nii palju, et koju oma voodisse jõudsin ma alles natukene enne kella 4-ja, aga see kõik oli seda siiski väärt:)Ja hommikul tervitas meid õue peal siilionu.

Teile aga päikest sinna!!!:)

Olen 18 aastat vana ja pärit Lääne-Virust. Armastan maiustusi, loodust, poodlemist ja niisama lebotamist. Ma ei hinda inimesi välimuse järgi. Võtan oma elu lihtsalt, kuid panen paika enda sihid :)

• Haldaja: Windway OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!