EEVA naistekas

• Registreeri

* kohustuslikud väljad

Blogid

Tere tulemast EEVA blogikeskkonda! Siin saad lugeda ja jälgida eevakate huvitavaid blogisid erinevatest valdkondadest. Blogide jälgimine on väga lihtne, kliki soovitud blogi juures lingile "Jälgi antud blogi" ja me saadame sulle alati kirja, kui blogisse uus postitus laekub. Kui soovid samuti EEVA blogikeskkonnas blogima hakata, siis võta meiega ühendust. Tule jälgima ja ka ise blogima!

Vaata kindlasti ka teisi suurepäraste blogide kataloogi, kuhu oleme sinu jaoks kokku kogunud lugemisväärt blogid.

• Esileht
    Esileht Kuvatakse kõik blogipostitused.
  • Blogid
    Blogid Kuvatakse kõik blogid.
  • Sildid
    Sildid Kuvatakse kõik sildid.
  • Blogijad
    Blogijad Kuvatakse kõik blogijad.

Weekend @ Hotell Olümpia + superior toa arvustus

Postitas blogisse: Costany's Sparkles
  • Fondi suurus: Suurem Väiksem

Kuna ma tulin reisilt tagasi laupäevasel päeval, siis jäi meil Kristoga kahekesi olemiseks veel kaks puhkepäeva enne puhkuse lõppu. See sobis ideaalselt! Veel enam, et pean nüüd kolm nädalat järjest oma kolleegi asendama ja kahe inimese positsioonil hakkama saama. Meie järgmine puhkus on alles augusti lõpus.

Otsustasin Kristole teha pisikese üllatuse ja bookisin Küprosel viibides meile superior toa Radisson Blu Olümpia hotellis. Maksis see 134€ booking.com'i kaudu. Seal oli ka tunduvalt odavamaid diile muidugi, aga tahtsin teda jalust rabada. Kuidas seda veel paremini teha, kui vaatega kogu Tallinna linnale ja merele? Olin selle raha juba tegelikult tükk aega tagasi kõrvale pannud :) Tallinnasse jõudsin juba nii umbes kella poole 9 paiku hommikul. See oli ideaalne! Kuna ma hakkasime eelneval õhtul kella 23 ajal tulema, siis üritasin lennukis võimalikult palju magada. Mul oli ju järgmiseks päevaks energiat vaja säästa!  Meie tagasilend väljus 2:35. Nii umbes 40 minutit enne lendu teatati, et lend lükkub tunni võrra edasi ja väljub hoopis 3:35. Oehhh.. Ma juba niiii igatsesin selleks ajaks Kristot, et ma oleks vist kõik ära teinud, et varem koju jõuda.

Samal ajal kui me unisena kohvreid tooma läksime, siis ootas meid akna taga selline tore üllatus! See oli nii armas! Sõitsime kodu poole ja andsime suveniirid üle. Siis viskasime diivanile lebosse ja Küprosel tehtud videote maraton võis alata. Nii umbes kella ühe paiku ütlesin Kristole, et nüüd oleks aeg sammud linna poole sättida. Salaja pistsin käekotti meile kõik vajamineva ja tormasime bussile.

Kui ma Küproselt piletid ostsin, siis olin tegelikult täiesti veendunud, et tegemist on Radisson Blu hotelliga rävala puiesteel. Püüdsin siis linnavahel Kristot natuke segadusse ajada ja kui lõpuks hotelli jõudsime oli üllatus suur.. Teenidaja väitis, et me oleme vales hotellis! Hiljaaegu oli Olümipa hotell hakanud samuti kuuluma Radissoni alla ja tegelikult olin bookinud toa hoopis sinna. Punastades ütlesin siis Kristole, et kuuule.. Me peame hoopis teise hotelli minema, ups!

Tegelikult olen ma õnnelik, et just Olümpiasse sattusime. Me ei olnud kumbki seal varem käinud. Hotell oli nii kenasti uuendatud ja tegelikult oli üsna samaväärne juba swisshotelliga. Me käisime seal eelmisel aastal. Erinevus oli ainult selles, et hind oli odavam! Meie olime siis kahekümne teisel korrusel. Vaade oli võrratu! Tuba oli ilus, puhas ja ilmselt kõige mugavama voodiga kus ma iial maganud olen!

Peale seda läksime Nõmmele. Seal nõmme keskuse juures on üks pisike putka. Sealt saab kõige paremat kebabi ever! Tagasi tulles ostsime kolm pita kebabi kaasa ja läksime käisime Malluri juurest ka läbi.

Saime järgmisel hommikul hotellist tasuta hilise check out'i, aga sellegipoolest jõudsime me hommikusöögile ka. See küll suurem asi ei olnud,aga pean tõdema, et kodujuust ei olnud juba pikka aega niiii maitsev tundunud! Reisidel olles tunnen alati puudust just kodujuustust.

Kui hotellist lahkusime, siis otsustasime ilusa ilma puhul vanalinna jalutada ja kuskile mõnusale päikeselisele terrassile istuma minna.

Peale mõnda kosutavat kokteili saime Kristo hea sõbra Mikoga kokku (teda võite näha minu blogi bänneri peal). Läksime surfhouse'i ühte kohvik/restorani. Rääkisime juttu ja muljetasime sealgi. Hiljem tulime koju ja vaatasime mitu osa "American Horror Story't". Imeline viis puhkuse lõpetamiseks!

Costany's Sparkles ilu ja elustiili blogist on saanud üks hubane kohake, kus koos lugejatega jagatakse omavahel infot parimate ilutoodete, vingeimate tegevuste ning kõige maitsvamate retseptide kohta!

• Haldaja: Windway OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!

Sa oled siin: Esileht Blogid Triinu Liis Weekend @ Hotell Olümpia + superior toa arvustus