EEVA naistekas

• Registreeri

* kohustuslikud väljad

Blogid

Tere tulemast EEVA blogikeskkonda! Siin saad lugeda ja jälgida eevakate huvitavaid blogisid erinevatest valdkondadest. Blogide jälgimine on väga lihtne, kliki soovitud blogi juures lingile "Jälgi antud blogi" ja me saadame sulle alati kirja, kui blogisse uus postitus laekub. Kui soovid samuti EEVA blogikeskkonnas blogima hakata, siis võta meiega ühendust. Tule jälgima ja ka ise blogima!

Vaata kindlasti ka teisi suurepäraste blogide kataloogi, kuhu oleme sinu jaoks kokku kogunud lugemisväärt blogid.

• Esileht
    Esileht Kuvatakse kõik blogipostitused.
  • Blogid
    Blogid Kuvatakse kõik blogid.
  • Sildid
    Sildid Kuvatakse kõik sildid.
  • Blogijad
    Blogijad Kuvatakse kõik blogijad.

Suvepäevad Puurmannis

Postitas blogisse: Virge
  • Fondi suurus: Suurem Väiksem

Hei! :)

Viimasel ajal on aeg üpris kiiresti jooksma hakanud, ei kujuta ette miks :D

Eelmise nädalavahetuse olime me Villuga tema töökoha suvepäevadel. Üpris vahva oli. Suvepäevad toimusid kusagil Jõgeva kandis Puurmannis. Kohal pidime olema kell 13.00, ning kuna me hakkasime alles kell 11.30 sõitma(Kadrinas tankisime, käisime poes, ning see võttis veel oma aja) siis oli Villul suur paanika majas ja seetõttu hilinesime ainult 4 minutit, kuigi oleks võinud kõvasti rohkem hilineda.

Kõigepealt kui me kohale jõudsime läksime me matkama. Puurmannist umbes 5km kaugusele matkarajale, selle matkaraja nime ma enam ei mäleta kahjuks. Üldiselt oli kõik väga ok peale selle, et matkarada oleks võinud natukene huvitavam olla(ümberringi oleks võinud olla rohkem loodust ja laudteesid, kuna tegemist oli soise ja märja maaga jms.). Terve aja jooksis matkaraja kõrval üks jõgi(mõne koha pealt laiem, mõne koha pealt kitsam), millest lõpuks pidime üle minema. Rippsild millest üle pidime minema oli umbes 50-70m pikk(vb pikem), üpris kitsas ja üle kõndides jooksis peas edasi-tagasi mõte, et varsti lendan siit üle ääre ja lõpetan omadega jões(õudne). Matkaraja pikkus oli natukene üle 7km.

Natukene enne parklat oli Altmetsa vahitorn, kuhu sai üles minna ja vaadet nautida. Seal erilist hirmu ei tohiks kõrguse kartjatel tekkida, sest see on seintega ümbritsetus ja välja saad vaadata akna taolistest pikkadest avadest. Vahitornis on seintel loomade pildid kus all on nende nimed ja jalajäljed. Väiksematele(samas ka suurtele) kindlasti hariv.

Peale matkal käiku suundusime tagasi jahiseltsi majja, oli väike puhkus ja siis algas paintball. Ma oleksin võinud samuti osaleda, kuid mingil põhjusel ei tahtnud ma enda keha kaunistada sinikatega. Selle asemel istusin ma autos, lugesin Tõde ja õigust, ning täitsin pealtvaataja kohustust. Üldiselt oli kõik väga tore ja vahva :)

Järgmine päev tagasi tulles külastasime paari uut kohta, Seljajärve ja Emumäge, ning korraks Äntu valgejärve.Seljajärv on lihtsalt niisama unustatud järv, sest ujumiseks ta enam ei kõlba ja tundub, et hakkab üldse kinni kasvama. Samas võib see olla lihtsalt kaevatud vms. Põhja katsid üldiselt paksult vetikad, ainult kalda pool oli näha natukene kivisemat põhja, samas oli vesi üpris puhas.

Peale seda jõudsime Emumäele. Emumägi on Pandivere kõrgustiku ja Põhja-Eesti kõrgeim tipp. Mäe kõrgus mere pinnast on umbes 166,5m, ning suhteline kõrgus 80m. Emumägi on isegi suurem kui Suur-Munamägi(kõrgus 60m). Emumäel on vaatetorn millest saab veel erinevatesse ilmakaartesse vaadata ga see maksab, ning kuna meie jätsime oma sularaha autosse ja tagasi minna ei viitsnud, jäi meil seekord vaatetorni minek ära. Samas jalutasime niisama ühe lühikese matkaraja läbi ja nautisime loodust. Seal olid päikesetõusu onn, Kännuonn ja Koobasonn. Alumine peaks olema Kännuonn :)

Peale seda läksime Äntu sinijärvedele. Kõigepealt külastasime Äntu Valgejärve, kusjuures me käisime seal esimest korda, varem pole lihtsalt juhtunud nägema seda poolt järvedest. See on mõeldud ujumiseks ja tol päeval oli vesi super mõnus. Järves oli näha väikseid maime ja ahvenaid.

Vesi on seal tohutult puhas ja läbipaistev(nii peabki). Põhjas on küll igasuhust puu prahti aga see selleks :)

Täna saatsin lõpuks ometi ära oma dokumendid ja muu sellise, nimelt lähen ma nüüd esmaspäeval vestlusele ja siis saan teada kas ma pääsen toiduainete tehnoloogiat õppima või mitte. Ma tahtsin juba siis kandideerida kui oli õige aeg aga millegi pärast mõtlesin, et no las olla aga kui ma hiljem käisin Tartu khk koduleheküljel ja nägin, et on alanud vastuvõtt vabadele õppekohtadele, siis ma lihtsalt pidin kandideerima.

Samas olen ma töö otsingul, et peale kooli hakata tööl käima, oleks endal huvitavam ja tegevust rohkem :)

Seniks päikest ! :)

Hei, olen Virge, pärit Lääne-virumaalt. Minu blogist leiad postitusi aiandusest, ilust&moest, vaba aja tegemistest ja muust toredast :)

• Haldaja: Windway OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!