EEVA naistekas

• Registreeri

* kohustuslikud väljad

Blogid

Tere tulemast EEVA blogikeskkonda! Siin saad lugeda ja jälgida eevakate huvitavaid blogisid erinevatest valdkondadest. Blogide jälgimine on väga lihtne, kliki soovitud blogi juures lingile "Jälgi antud blogi" ja me saadame sulle alati kirja, kui blogisse uus postitus laekub. Kui soovid samuti EEVA blogikeskkonnas blogima hakata, siis võta meiega ühendust. Tule jälgima ja ka ise blogima!

Vaata kindlasti ka teisi suurepäraste blogide kataloogi, kuhu oleme sinu jaoks kokku kogunud lugemisväärt blogid.

• Esileht
    Esileht Kuvatakse kõik blogipostitused.
  • Blogid
    Blogid Kuvatakse kõik blogid.
  • Sildid
    Sildid Kuvatakse kõik sildid.
  • Blogijad
    Blogijad Kuvatakse kõik blogijad.

My grazy life: Matk Juminda poolsaarel

Postitas blogisse: Lilyac
  • Fondi suurus: Suurem Väiksem

Hei ! :)

Tänane päev oli niivõrd tegude rohke, et mul pea siiamaani valutab :D

Niisiis alustame sellest, et täna käisime me klassiga matkamas Juminda poolsaare ja sinna kanti sattusin ma elus esimest korda :)(ma vähemalt arvan nii, kuigi vahepeal tundus ikka kohutavalt tuttav see ümbrus seal).

Kõigepealt läksime me Palmse mõisa juures asuvasse loodusmajja(nimetatakse vist nii) ja seal tegime tutvust igasugu vahva tränaga. Põhi teemaks on seal praegu Lahemaa rahvuspark ehk neli armsat poolsaart, mis sellele kuuluvad. Lahemaa rahvuspargile kuuluvad Juminda poolsaar, Pärispea poolsaar, Käsmu poolsaar ja Vergi poolsaar. Kui ma õigesti mäletan, siis Lahemaa rahvuspark moodustati 1. Juunil 1971a. ja Lahemaa rahvuspark on 72 000 hektarit suur(päris kopsakas).

Kõigepealt vaatasime me läbi jutustava lühifilmi mis on juba 12 aastat tagasi tehtud, ning seejärel läksime me ekspositsioone uudistama.

Vaadata oli üpris palju ja nagu alati, leidsin ma endale ka seekord suure lemmiku. Mulle meeldis kohutavalt üks laev, no see nägi lihtsalt nii armas ja ilus välja :)

Lisaks nägin seal kotka(ei tea täpselt millisega oli tegemist) topist ja peaks ütlema, et päris suured tegelased. Nende tiivad on nii tugevad, et nad suudavad kanda 10kg saaki. Koos tiivasirutusega tundus ta palju pikem kui ma ise(mina olen 168cm). Vabandan pildi kvaliteedi pärast, ma lihtsalt pidin oma kätt väristama -.-

Kui me olime oma asjade uudistamisega ühele poole jõudnud, anti meile ristsõna mis oli kohutavalt kerge :D

Seejärel jätkus meie pisike reis Juminda poolsaare tippu, kus me käisime grillimas. Mainin kohe ära, et ilm ei olnud sugugi kiita, kohutavalt külm ja vastik, ning see mere tuul aitas mõnusalt kõigele kaasa. Meri möllutas päris ilusti.

Lõpuks kui me oma söömisega ühele poole saime, siis algas meie väike reis edasi matkarajale. Matkarada/ millel meie seiklesime oli Majakivi-Pikanõmme õpperada. Õpperada oli 7km pikk ja vahepeal suutis isegi mind ära väsitada aga vaatamist oli palju. Kõige esimesena mis pilku püüdis oli üks armas pisikene kraavikene, kus siis voolas rabavesi(kraav oli tehislik). Kõige vahvam punkt mis mulle meeldis oligi see sama majakivi, ning kindlasti soovitaksin ma seal ära käia, kellel võimalus tekib. Tegemist on Eesti ühe suurima rändrahnuga(ehk suuruselt kolmas rändrahn). Mis eriti vahva oli, oli see, et sinna kivi peale sai minna ja ümbritsevat kõrgemalt imetleda :) Mainin ära seda ka, et ma kardan kohutavalt kõrgust aga ma lihtsalt nii väga tahtsin ka seda kõike proovida ja näha :)

Matkarajal oli hästi palju laudteid ja ka selliseid mis vajaksid juba varsti, varsti parandamist. Mulle endale jubedalt meeldivad laudteed, alati on meeldinud. Lõpuks jõudsime ühe vaatetorni juurde, muidugi oli minul samuti suur tahtmine sinna otsa minna aga kahjuks jäin poolel teel seisma, sest need lauad ja muud sellised asjad ei tundunud enam nii usaldusväärsed(metallist oleks parem olnud).

Õnneks jõudis vahepeal välja tulla päikene ja see muutis meeleolu tükk maad paremaks. Ilm muutus mõnusamaks/soojemaks. Lõpuks kui me bussi juurde tagasi jõudsime, siis ma mõtlesin, et mu jalad annavad sellest jalutuskäigust otsad aga niipea kui me Viitnale bussiga olime jõudnud, otsustasin mina, et jube vahva oleks jala koju minna, sest õues on ju nii soe. Mõeldud, tehtud. Viitnal panin ma endale veel sammulugeja tööle, et siis lõpuks teada saada kui pikk maa on Viitnalt koju. Lõpptulemuseks oli 7,5km. Ma imestan siiamaani, et see koju jalutamine mu nii rõõmsaks tegi, nagu oleks kõigest paar kilomeetrit jalutanud :D

Praegu olen ma omadega suht rabas ehk väsinud ja seetõttu peaks üks mõnus, rahulik ja magus uni öösel olema, sest ma väsitasin ennast täna piisavalt.

Nohu hakkab samuti vaikselt ära kaduma, kuid praegu valutan niisama oma pead.

Kes tahab rahvuspargi kohta natukene rohkem teada saada siis külastada saab kodulehekülge siit : Lahemaa rahvuspark

Teile soovin sinna päikest ja olge mõnusad ! :)

Olen 18 aastat vana ja pärit Lääne-Virust. Armastan maiustusi, loodust, poodlemist ja niisama lebotamist. Ma ei hinda inimesi välimuse järgi. Võtan oma elu lihtsalt, kuid panen paika enda sihid :)

• Haldaja: Windway OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!