EEVA naistekas

• Registreeri

* kohustuslikud väljad

Blogid

Tere tulemast EEVA blogikeskkonda! Siin saad lugeda ja jälgida eevakate huvitavaid blogisid erinevatest valdkondadest. Blogide jälgimine on väga lihtne, kliki soovitud blogi juures lingile "Jälgi antud blogi" ja me saadame sulle alati kirja, kui blogisse uus postitus laekub. Kui soovid samuti EEVA blogikeskkonnas blogima hakata, siis võta meiega ühendust. Tule jälgima ja ka ise blogima!

Vaata kindlasti ka teisi suurepäraste blogide kataloogi, kuhu oleme sinu jaoks kokku kogunud lugemisväärt blogid.

• Esileht
    Esileht Kuvatakse kõik blogipostitused.
  • Blogid
    Blogid Kuvatakse kõik blogid.
  • Sildid
    Sildid Kuvatakse kõik sildid.
  • Blogijad
    Blogijad Kuvatakse kõik blogijad.

Where have I been!? + Puhkus Türgis

Postitas blogisse: Costany's Sparkles
  • Fondi suurus: Suurem Väiksem

Ma isegi ei tea kust alustada aga ega ma pikalt ei keeruta. Ma igatsen Teid! Olen nüüd täitsa tagasi ja kohe räägin Teile ka põhjusest miks veidikeseks väikese kõrvalpõike tegin. Aga enne veel tahan anda edasi tuhat, tuhat tänu ja kallistust kõikidele päikesekiirtele kes muret tundsid ja mulle kirjutasid. See andis tõesti palju inspiratsiooni ja tegi kõrvadele pai! Aitäh, aitäh, aitäh!

Nüüd võlgnen ka mina Teile selgituse.. Nimelt tegi minu elu mingis mõttes kannapöörde ja vajasin aega enda taasavastamiseks. Meie teed läksid Jüriga lahku ning tööjuures kahekordistus eelnev koormus. Vajasin hetke, et ennast laadida, koguda, tiibu sirutada ja siis jälle lendu tõusta :)

Aga selleks tundsin, et vajasin päriselt ka pilvede kohale tõusmist. Mõeldud, tehtud. Ostsime voucherid Cherry.ee kaudu ning valituks sai Antalya Türgi. Reisikorraldajaks oli WOW Travel ning lennufirmaks Corendon. Pean tõdema, et ei olnud kummastki varem kuulnud. Voucher sisaldas 7 päeva viietärni hotellis Antalyas ning kõik hinnas pakkumist. Hind oli voucheril 465€ kui ma nüüd õigesti mäletan. Oodata oli vaja vaid kuu.

See aeg lendas nagu imeväel ja äkki olingi Türgis!

Algus oli muidugi suur pettumus, sest pidime olema hoopis teises hotellis ja teises linnas (Antalyas) aga tegelikult toodi meid hoopis Alanya lähistele Incekum Beach Resort hotelli. Lõpuks aga tundus see variant tegelikult palju parem ja võtsime hoiaku reisist maksimum võtta. Päike säras esimesest päevast alates ja pilvise ilma saime vaid ühel päeval. Päikest oli tegelikult lausa nii palju, et viimased poolteist päeva hoidsin täitsa varju.. Mul tuli õlgadele õrn päikeseallergia ja targem oli rahulikult võtta.

image image

Hotell, selle restoran ja teenindus olid suurepärased. Ainuke mille kallal veidi nuriseda oli hotellitubade vannitoad mis oleksid võinud veidi korralikumad olla. Muidu oli kõik puhas ja ilus. Basseinide ala oli väga korralik, meri kohe paari meetri kaugusel ja restorani toit tõesti üllatavalt hea. Valik oli suur ja süüa/juua sai ikka teoreetiliselt koguaeg.

Kuna meie hotell oli Alanya shoppingu ja peokohtadest ligikaudu 30km eemal siis käisime seal vaid kolmel korral. Ühe õhtu terve ööläbi pidutsemas ja teised kaks shoppamas. Pidutsemise päeval juhtus olema just ühe klubi avamispidu ja see oli päris vägev. Lõime tantsu ikka hommikuni. Shoppamine oli aga hoopis teine tera.. No see kauplemine. Oh issand. 700'st Lirast sai 80. Aga see võttis ikka tohutu energia. Saak oli muidugi üsna hea.  Püüan neist enamuse ka teie ette tuua lähipäevadel.

Tagasi tulek oli muidugi paras seiklus.. Meie lend lükati edasi 19 tundi! Saime ühe tasuta ööpäeva hotellis juurde.Woopdidoo! Lisaks viidi meid veel enne lennujaama transportimist tasuta õhtusöögile. Kui lõpuks lennujaama jõudsime oli kurnatus suur. Siis selgus, et meie lend lükkus jälle edasi! Ootasime check-in'i ligikaudu kaks tundi ja siis saime alles ülesse poodide alasse. Ka seal tuli tunnike oodata. Enamus veetsid selle aja magades, sest kell oli juba 00:00. Lõpuks saime kella ühe paiku lennukisse ja täpselt kell 6 hommikul jõudsin koju. Oooooh kui tore oli jälle kodus olla! Eks külas on alati tore aga oma kodus veel parem :)

Igaljuhul.. Ma väga loodan, et võtate mind uuesti avasüli vastu ja punume meie ühist pesa edasi.

Päikest!

Costany's Sparkles ilu ja elustiili blogist on saanud üks hubane kohake, kus koos lugejatega jagatakse omavahel infot parimate ilutoodete, vingeimate tegevuste ning kõige maitsvamate retseptide kohta!

• Haldaja: Windway OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!