EEVA naistekas

Esmaspäev, 16. December 2019

Last updateR, 13 Jul 2018 9pm

  • Registreeri
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *

    * kohustuslikud väljad

Tere, Külaline
Missugused on ikkagi kaalust mahavõtmise saladused.

TEEMA: Kõht


Warning: file_get_contents(/data02/virt35155/domeenid/www.eeva.ee/htdocs/cache/com_acesef/9ebf45c311e065182b09a7fbbc4539e9-cache-com_acesef-36984c624d9a8f0ccdc68e9c10cabc68.php) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory in /data02/virt35155/domeenid/www.eeva.ee/htdocs/libraries/joomla/cache/storage/file.php on line 142

Kõht 29/03/2009 22:50 #61

  • joan
  • POLE LEHEL
  • Moderaator
  • Postitusi: 3246

Veel kord soovitaks pilatese harjutusi, see treenib kogu vöökoha lihaseid, ka väiksemaid sisemisi lihaseid.

Ülemistele mõjub vist kõige paremini see, kui lamad selili ja tõstad ülakeha maast lahti (aga mitte istesse!). Alakõhu puhul toimib selili lamades sirgete jalgade üles tõstmine, aga seda peab oskama täpselt teha, sest muidu on tulemuseks valud puusapiirkonnas! Ehk siisoled selili, kõverdad jalad ja tõstad need üles keha suhtes 90 kraadi alla ja siis alles langetad. Ise proovi siis tunda, mis lihased töötavad. Keskmisi vast treenib see, kui oled selili, kõverdad jalad rinnale ja siis korraga sirutad käed ja jalad välja. Ja loomulikult ilusa kehakuju jaoks on vaja treenida külgmisi lihaseid - klassikaline jalgratta harjutus. Soovitan täpsemad juhised pilatese raamatust või videost üle vaadata.

Kõht 30/03/2009 14:41 #62

  • Zhery
  • POLE LEHEL
  • Veteran
  • Postitusi: 3011

mul nii , et kui ühe nädala näiteks trennis ei käi siis mul juba kõht paisub, sest keha on trenniga harjunud juba. Muidu vahel teen pilatest ka ning kõhulihaseid ja seljalihaseid samuti. Samuti kõhule on hea kui enne sööki jood vett, aitab paremini seedida ja kõht ei lähe nii punni,

Warning: file_get_contents(/data02/virt35155/domeenid/www.eeva.ee/htdocs/cache/com_acesef/9ebf45c311e065182b09a7fbbc4539e9-cache-com_acesef-36984c624d9a8f0ccdc68e9c10cabc68.php) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory in /data02/virt35155/domeenid/www.eeva.ee/htdocs/libraries/joomla/cache/storage/file.php on line 142

Kõht 30/03/2009 17:53 #63

  • joan
  • POLE LEHEL
  • Moderaator
  • Postitusi: 3246
Enne ja pärast sööki vee joomine kohe kindlasti ei kiirenda seedimist - vesi lahjendab maohapet ja seedimine aeglustub.

Kõht 30/03/2009 18:24 #64

  • müfide
  • POLE LEHEL
  • Kreisi kasutaja
  • Postitusi: 1277
Kerel on ju küljelihased ka, need mis voolivad just taljejoont saledamaks. Kerepöördeid võiks teha jne.

Kõht 30/03/2009 18:29 #65

  • angelina
  • POLE LEHEL
  • Moderaator
  • Postitusi: 6821
Veel kord soovitaks pilatese harjutusi, see treenib kogu vöökoha lihaseid, ka väiksemaid sisemisi lihaseid.
<span style="font-weight: bold;">OT</span>: kas käid hetkel pilateses? Kui jah, siis kus? Kui ei, kas oskad head kohta Tallinnas soovitada?

Warning: file_get_contents(/data02/virt35155/domeenid/www.eeva.ee/htdocs/cache/com_acesef/9ebf45c311e065182b09a7fbbc4539e9-cache-com_acesef-36984c624d9a8f0ccdc68e9c10cabc68.php) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory in /data02/virt35155/domeenid/www.eeva.ee/htdocs/libraries/joomla/cache/storage/file.php on line 142

Kõht 30/03/2009 20:41 #66

  • joan
  • POLE LEHEL
  • Moderaator
  • Postitusi: 3246

Need küljelihased muide ongi kõige olulisemad selle nn liivakellakuju saavutamisel.

Ma hirmsasti tahaks kuskil pilateses käia, aga need trennid on ikka suht kallid, et 4-5x nädalas käia, niisiis teen kodus. Alustasin raamatust "Jooga ja pilates", siis "Jõud pilatesest", siis tegin arvutiprogrammi Yourself!Fitnessiga, kus on pilatese harjutusi sees.. ja nüüd Nintendo DS-iga  

Vaatasin, et www.citypilates.ee tundub äge, seal on need masinad, mida tahaks kunagi proovida.. aga hind on ikka õudne. Leiaks kindlasti odavamaid kohti ka muidugi, aga kahes trennis käia on juba veidi liiga kulukas (kõhutantsus käin) ja tunnen, et praegu sobib täitsa see kodus treenimine. Kui toimib, siis järelikult teen õigesti.

Kõht 30/03/2009 20:55 #67

  • Zhery
  • POLE LEHEL
  • Veteran
  • Postitusi: 3011
joan, äkki annad mõne lehe, kus on need pilatese harjutused. Ning teab keegi lehte kus on kõhulihastele harjutusi , samuti reitele? peaks end ka käsile võtma, asi on täitsa käest ära läind.

Kõht 30/03/2009 23:35 #68

  • joan
  • POLE LEHEL
  • Moderaator
  • Postitusi: 3246
Ma netist küll ei tea, pole vaadanud kunagi.. aga otsi youtube'ist, videod on isegi paremad ma arvan.

Kõht 01/04/2009 19:14 #69

  • Zhery

  • Warning: file_get_contents(/data02/virt35155/domeenid/www.eeva.ee/htdocs/cache/com_acesef/9ebf45c311e065182b09a7fbbc4539e9-cache-com_acesef-36984c624d9a8f0ccdc68e9c10cabc68.php) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory in /data02/virt35155/domeenid/www.eeva.ee/htdocs/libraries/joomla/cache/storage/file.php on line 142
  • POLE LEHEL
  • Veteran
  • Postitusi: 3011

ja joan, kas pilates ka aitab? Olen kuulnud, et see vormib tantsija keha. Tõsi?


Ise üritan siis peale kuut mitte süüa( see pidi ka tervislik olema, sest kui hiljem õhtutel mitte süüa, on hommikul söögiisu ja see söögikord on üks olulisemaid ). Ning teha õhtuti siis kõhulihaseid ja kuna käin trennis, siis seal peab tegema 25kandis kõhulihaseid.

Kõht 01/04/2009 19:27 #70

  • Joanna
  • POLE LEHEL
  • Kreisi kasutaja
  • Postitusi: 1655
kas on mõtet üldse teha kõhulihaseid, kui oma toitumist ei muuda (no ei suuda:D) ja trenni kah aktiivselt ei tee?? paisutab see ainult kõhtu, või põletab ikka ka rasva?

Kõht 01/04/2009 19:45 #71

  • milko
  • POLE LEHEL
  • Aktivist
  • Postitusi: 2083
Kui ma 14-15 olin, siis mul oli kogu aeg see mõte, et jeerum, ma nii paksukene ja nüüd ei söö seda ja siis seda, aga ikka midagi ei muutnud. Mõte siiski jäi ja samuti häbenesin keha, siuke paksu tunne oli. Ma olin küll siis 10-15 kg raskem ja igas mõttes suurem, aga ilmselt mitte paks. Praegu ilmselt olen liiga kõhnakene. Praegu olen selline, et hakkan silma, et olen kõhn ja mulle öeldakse, et oi, sa nii peenike. Ise ma ei näe, et liiga peenike. Ma olen siiani võimeline mõnel päeval peeglisse vaatama jam õtlema, et appi, paksuks läinud, aga õnneks läheb see ruttu üle ja see pole mingi probleem, et end paksuks peaksin, sest tegelikult olen hetkel superrahul oma kehaga ja kõige sellega seonduvaga. Ja ise ennast vaadates ei näe ka, et liiga peenikene oleks ja mees ka ütleb, et väga ilus.
Nägin oma isa nädalavahetusel ja ta vaatas ming ning ütles, et ma olen nii peenikene, et ta ei tea kohe. Varem olin hoopis teistsugune. Siis küsis, kas sul mehel seal üldse midagi katsuda ka on, meeldib talle või? Varem ikka oli rohkem. Ma olin, et isaaa! Ja muidugi on. Pärast küsisin mehelt ka. Ta näpistas tagumikust ja ütles, mis jutt see on. Tema pärast ma ilmselt suures osas ei saagi end oma välimuse pärast kunagi kuidgai halvasti tunda, sest ta tuletab mulle alati meelde, et tema arvates ma olen siit ja siit ja siit ka veel nii ilus, et mul on ilus kuulata omakorda. Ja tegelt ma leian, et ei tohi viriseda ka. Olengi ilus just sellisena, nagu ma olen - suurem, väiksem.. mida iganes

Warning: file_get_contents(/data02/virt35155/domeenid/www.eeva.ee/htdocs/cache/com_acesef/9ebf45c311e065182b09a7fbbc4539e9-cache-com_acesef-36984c624d9a8f0ccdc68e9c10cabc68.php) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory in /data02/virt35155/domeenid/www.eeva.ee/htdocs/libraries/joomla/cache/storage/file.php on line 142

Kõht 01/04/2009 19:46 #72

  • milko
  • POLE LEHEL
  • Aktivist
  • Postitusi: 2083
Oh issand, kohe näha, et ma olen just tõusnud. Enda meelest kirjutasin selle eeva@chat teemasse, aga no kus sa sellega. Keegi mode võib selle postituse siit rõõmsalt ära kustutada.

Kõht 01/04/2009 20:50 #73

  • Zhery
  • POLE LEHEL
  • Veteran
  • Postitusi: 3011

Joanna, kui mina teen näiteks 25 kõhulihast raskustega, siis on minul koheselt näha tulemused, see ajutiselt, kui teha järjepidevalt nii, siis peaks püsivam jääda. Ja ma arvan, et sa suudad ikka oma toitumist muuta. Suvi tulekul, rannahooajad- võta end kokku! Aga nagu öeldud, siis rasva põletamiseks tee palju lihtsait kõhulihaseid, aga seda pole kohe näha, järjepidevalt nii tehes peaks paari nädala pärast ikka midagi näha olema, ning kõnni sirge seljaga ka, see ei näita ka kõhtu nii punnis olekus. Mina siis teen algul rasvapõletamiseks palju, ning trennis või kuskil teen raskustega vähe, siis näeb natukene parem välja.

Kõht 22/07/2009 11:05 #74

  • kkk
  • POLE LEHEL
  • Vaatleja
  • Postitusi: 85
Muideks treenides on kõht tegelikult viimane koht, kus rasv kaduma hakkab, kuna keha võtab enne energiat muudest kehaosadest ja siis alles kõhu pealt. Kunagi kuskilt lugesin.

Vastus: Kõht 26/05/2013 13:30 #75

  • nätsumull
  • POLE LEHEL
  • Kreisi kasutaja
  • Postitusi: 1532
Minul on nüüdseks üsnagi tugevad kõhulihased ja kui need pingule tõmban, siis ega näpuvahele miskit pekivolti ikka väga tõmmata ei anna, samas nii tugevad veel ei ole, et pealevaadates välja joonistuksid. Mind häirib aga see, et kuigi tundub, et väga nagu rasva kui sellist kuskil ei ole, ei ole mul siiski n-ö lamedat kõhtu - jah, olen pirnikujuline ja puusadega võrreldes on piht suhteliselt peenike, aga selline - ühtlaselt ümmargune (kõhult seljale läbimõõt vaat et sama suur kui küljelt küljele). Hommikul, kui veel midagi söönud ei ole, on võib-olla enam.vähem lame, aga kui juba klaasi vett jooni või natuke lihtsalt ringi tatsan, on kõht ikka selline... rull. Ma ei kujuta ettegi, kuidas saaksin sellise kõhu, mis oleks lame. Naljakas, et paljud, kellel kõhulihaseid ollagi ei ole, kuid samas on loomulikult suhteliselt peenikesed, on isegi siis pingul (vähemalt peale vaadates) ja lameda kõhuga, kuid mina, kes ma olen loomu poolest ikka selliseks natuke suuremaks kalduv ja hoian seda trenniga kontrolli all, ei ole kunagi, isegi oma kõige peenematel perioodidel seesugust piltidelt tuttavat lamedat kõhtu omanud.

Vastus: Kõht 26/05/2013 17:11 #76

  • lafolle
  • POLE LEHEL
  • Kasutaja
  • Postitusi: 803
Kõhulihased on konkurentsitult mu keha füüsiliselt kõige nõrgem koht. Iroonilisel kombel on kõht mu kõige parema väljanägemisega piirkond Kõhulihaste harjutusi teen harva, aga lihasjooned on kõik näha. Vahepeal kui rohkem trenni tegin, siis oli 4-pack lausa. Lamedus sõltub viimase 1-2 päeva jooksul söödud toidust.
Ehk siis geenid, geenid ja veel kord geenid. Pihaümbermõõt on küll 64cm kandis, aga jalad on mul tugevad maanaise omad
Viimane muutmine: 26/05/2013 17:12 Lisas lafolle.
Lehekülje loomise kiirus: 8.40 sekundit
  • Haldaja: Kaunis OÜ

EEVA naistekas

EEVA naistekas on veebikeskkond, mis on loodud eelkõige naistele ja siit leiab tasuta turu, sõbraliku õhkkonnaga foorumi, erinevate valdkondade artiklid, intervjuud, blogid, uudised, auhinnamängud, küsitlused ja palju muud huvitavat.

EEVA naistekas ootab Sind alati ja on Sinu jaoks olemas!

Sa oled siin: Esileht Foorum